Ta oferta pracy jest nieaktualna od 14 lutego 2022. Zobacz aktualne

Specjalista ds. obsługi klienta w branży IT z językiem niemieckim

AMSO Balice
Nie podano
Praca

Co robimy?

Jesteśmy firmą zajmującą się dystrybucją poleasingowego sprzętu komputerowego. To produkty klasy premium, dlatego przykładamy szczególną uwagę do samego procesu sprzedaży. Nasze salony firmowe wyróżniają się nowoczesnym designem oraz przestrzenią pozwalającą czuć się komfortowo zarówno sprzedającym jak i kupującym. Równocześnie z salonami prowadzimy obszerne projekty związane ze sprzedażą e-commerce.

Kogo szukamy?

W związku z dynamicznym rozwojem na rynku niemieckim, poszukujemy osoby lubiącej kontakt z klientem i dobrze czującej się w rozmowach w języku niemieckim.

Zakres obowiązków

Miejsce pracy: Balice, k. Krakowa

  • Odbieranie połączeń przychodzących na infolinię, bieżąca obsługa zamówień, 
  • odpowiadanie na zapytania klientów
  • Obsługa mailowa klientów
  • Przyjmowanie reklamacji
  • Obsługa czatu na stronie sklepu
  • Dbanie o dobre relacje z klientem
  • Realizacja zamówień klientów
  • kontakt telefoniczny z klientem niemieckojęzycznym
  • dodawanie ofert do portali aukcyjnych

Poszukujemy osób, które:

  • Lubią kontakt z drugim człowiekiem, rozmowy i szukanie rozwiązań.
  • Pracują/pracowały w call center, ale chciałyby pracować w bardziej przyjaznych warunkach
  • bez rejestrowanych przerw i sztywnych scenariuszy rozmów.
  • Są ambitne i lubią pracę opartą na kontakcie z klientem.
  • Znają sprzętu IT (szczególnie sprzęt biznesowy) albo mają chęć jego poznania.
  • Znają język niemiecki na poziomie B2/C1

Oferujemy

  • Pracę z wykorzystaniem najnowszych technologii z branży
  • Stabilne zatrudnienie w spółce o ugruntowanej pozycji na rynku ogólnopolskim i
  • europejskim.
  • Atrakcyjne i wypłacane na czas wynagrodzenie,
  • Wynagrodzenie adekwatne do uzyskiwanych wyników, oraz możliwość rozwoju
  • zawodowego
  • Kulturę pracy opartą na wzajemnym szacunku i zaufaniu.
  • Możliwość powiększenia swoich umiejętności i zdobycia nowych doświadczeń
  • Długofalową współpracę
  • Szkolenie wprowadzające
  • Otwartą komunikację na linii pracownik - przełożony
  • Realny wpływ na rozwój działu i przejrzysty zakres działań
  • Jasny system motywacyjny
  • Pracę w kilkunastoosobowym, młodym zespole w swobodnej atmosferze
  • Pakiet dodatkowych ubezpieczeń zdrowotnych
  • Kartę multisport
  • Służbowy laptop

Podobne oferty

Konsultant Wsparcia Technicznego z j.szwedzkim
Konsultant Wsparcia z j.węgierskim
Concentrix CVG International6000 - 7000zł
Customer Support Specialist with Italian - work at home (or, if you prefer, in our office in Szczecin!) start on 26th of September!
Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies.
Polityka cookies | Polityka prywatności | Zamknij