BNP Paribas Bank Polska
Piła Bankowość

Specjalista ds. Obsługi Klienta MŚP

BNP Paribas Bank Polska Piła
Nie podano
Praca
Umowa o pracę

Jesteśmy Bankiem zmieniającego się świata, liderem zrównoważonego rozwoju. 

Bankiem otwartym na każdego, wspierającym potrzeby różnych grup, w tym osób z niepełnosprawnościami.

Cenimy różnorodność, bo wierzymy, że w niej jest siła.

Stawiamy na wzajemny szacunek i zrozumienie.

Jeśli myślisz o pracy w stabilnej organizacji, oferującej innowacyjne produkty finansowe i chcesz rozwijać swoje kompetencje w przyjaznym środowisku, aplikuj do nas! 

Oprócz wyzwań zawodowych, możesz liczyć na pakiet benefitów i wsparcie w bieżącej pracy. Jeśli posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności, to postaramy się dla Ciebie o dodatkowe udogodnienia.

 

Dołącz do pracodawcy, któremu zależy.

Szczegóły


Opis stanowiska:

  • udzielanie telefonicznej i elektronicznej informacji na temat posiadanych rachunków, produktów, transakcji i obsługi posprzedażowej na podstawie informacji pozyskanych z dostępnych systemów operacyjnych;
  • zapewnienie wsparcia pierwszej linii bankowości elektronicznej – udzielanie informacji dotyczących użytkowników BiznesPl@net, wsparcie w rozwiązywaniu problemów klientów;
  • wykonywanie korekt na rachunkach związanych z wyjaśnieniami zapytań klientów;
  • aktywowanie i zastrzeganie kart dedykowanych dla klientów z segmentu MŚP;
  • przyjmowanie skarg, reklamacji klientów;
  • współpraca z jednostkami operacyjnymi;
  • budowanie relacji z klientami obszaru korporacyjnego z dedykowanego portfela BC;
  • współpraca z jednostkami Banku w zakresie obsługi posprzedażowej klientów;
  • realizacja kampanii w jednostce; 
  • aktywny udział w procesach usprawniania pracy Biura Obsługi Klientów MSP;
  • wsparcie dla młodszych stażem współpracowników, wdrażanie ich do pracy.

Wymagania:

  • min.1 rok doświadczenia w obszarze Bankowości we współpracy z Klientami Korporacyjnymi lub MSP;
  • min. 3 lata doświadczenia w bezpośredniej obsłudze klienta;
  • znajomość programów Microsoft Office;
  • umiejętność budowania relacji z Klientami Korporacyjnymi;
  • komunikatywność;
  • zorientowanie na jakość i umiejętność oceny sytuacji, elementów wymagających poprawy;
  • komunikatywna znajomość j. angielskiego (B1).

Oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy na zastępstwo;
  • wsparcie, wiedzę i pomoc przełożonych; 
  • możliwość rozwoju kariery na ścieżce eksperckiej lub menedżerskiej w różnych obszarach Banku;
  • otwartą, opartą na współpracy kulturę organizacyjną.



Aplikuj teraz
Udostępnij stronę poprzez:

Podobne oferty

Analityk Biznesowo - Systemowy
BNP Paribas Bank PolskaNie podano
Konsultant obsługi klienta z j. norweskim, dunskim, finskim, szwedzkim (PRACA ZDALNA)
Intern / Analyst - Financial reporting process automation
Deloitte
2 lokalizacje
Nie podano
Konsultant Wsparcia Technicznego z j.holenderskim