Pracodawca:
BULTEN POLSKA S.A.
Opis stanowiska:
JEŚLI ZDECYDUJESZ SIĘ NA ZMIANĘ PRACODAWCY, ZAGWARANTUJEMY CI PEWNOŚĆ ZATRUDNIENIA I PRZYGOTUJEMY DLA CIEBIE
UMOWĘ PRZEDWSTĘPNĄ
Zadania:
- Kontakt z klientem w ramach codziennej obsługi zamówień;
- Rejestracja zamówień w systemie;
- Planowanie i kontrolowanie wysyłek towaru;
- Kontrolowanie terminów i jakości realizowanych wysyłek;
- Ustalanie dostępności komponentów;
- Kontrolowanie stanów magazynowych wyrobów gotowych;
- Przeprowadzanie wysyłek do klientów;
- Współpraca z magazynem w zakresie przygotowania wysyłek;
- Wystawianie dokumentów sprzedażowych;
- Udział w rozwiązywaniu problemów i reklamacji;
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe
- Umiejętność komunikowania się w języku angielskim
- Sprawne posługiwanie się systemami MS Excel, MS Word, MS Outlook
- Bardzo dobra organizacja pracy
- Analityczne podejście do problemów
- Zdolności interpersonalne
Oferujemy:
- stabilną pracę w międzynarodowej firmie
- umowę o pracę
- dobre wynagrodzenie
- pakiet socjalny: wczasy pod gruszą, dofinansowanie do ubezpieczenia medycznego i karty multisport, dopłata do biletów, grupowe ubezpieczenie, posiłek w zakładowej stółówce płatne przez pracodawce, dodatkowe ubezpieczenie emerytalne płatne przez pracodawce,
- szkolenie oraz możliwość rozwoju zawodowego
- przyjazną atmosferę w pracy
Potrzebujesz więcej informacji zachęcamy przejść do profilu pracodawcy.
O pracodawcy:
BULTEN POLSKA jest spółką zależną szwedzkiego właściciela **Fasteners AB**, który, w połączeniu z zagranicznymi oddziałami, tworzy międzynarodowy koncern inżynieryjny. Grupa angażuje się w **rozwój** oraz **produkcję** komponentów i systemów dostosowanych do potrzeb klientów, opartych na materiałach metalowych.
Bulten, jako jeden z większych europejskich dostawców elementów złącznych, skupia się na obsłudze **międzynarodowego przemysłu motoryzacyjnego**. Wysoka jakość oferowanych produktów oraz ich innowacyjność sprawiają, że firma ma znaczącą pozycję na rynku.