SITEL Polska
Warszawa Obsługa Klienta / Call Center

Specjalista ds. obsługi klienta - j.niemiecki

Rekrutacja zdalna
SITEL Polska Warszawa
Nie podano
Praca, Praktyki, Staż
Umowa o pracę

W skład Grupy Sitel wchodzą wiodące w branży firmy oferujące outsourcing procesów biznesowych, marketing cyfrowy, szkolenia i zarządzanie talentami, technologie i innowacje, rozwiązania konsultingowe i analityczne.

Szukamy kandydatów i kandydatek na stanowisko:

 

Specjalista ds. obsługi klienta – j. niemiecki (rekrutacja zdalna)

Miejsce pracy: Warszawa

 

W naszym zespole będziesz telefonicznie i mailowo wspierać użytkowników laptopów i drukarek (koordynowanie dostaw, zwrotów, sprawdzanie statusu naprawy)

 

Oczekujemy:

  • Bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego (min. C1)
  • Dyspozycyjności do pracy w pełnym wymiarze godzin (40h tygodniowo)
  • Dokładności i dobrej organizacji pracy
  • Otwartości i pozytywnego podejścia do ludzi

 

Zyskujesz:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Pracę w wymiarze pełnego etatu
  • Prywatną opiekę medyczną, bony świąteczne
  • Program poleceń pracowniczych
  • Bonusy dla najlepszych pracowników

 

Warto do nas dołączyć:

  • Ruch i zdrowie: zapewniamy prywatną opiekę medyczną, dostęp do kart sportowych, wewnętrzny program SitelFit – promujący aktywność ruchową
  • Odpoczynek: dofinansowujemy wakacje
  • Prezenty: z okazji Bożego Narodzenia – bony lub dodatkowa gotówka na konto, wyprawki dla noworodków, prezenty z okazji Dnia Dziecka
  • Zabawę: spotkania integracyjne (w czasie pandemii korzystamy z nowoczesnych kanałów streamingowych), program Fun Management - comiesięczne eventy w każdym dziale
  • Rozwój: bezpłatny dostęp do nowoczesnej platformy szkoleniowej dla każdego pracownika, progamy rozwojowe – 95% naszej kadry managerskiej pochodzi z awansu wewnętrznego
  • CSR – dbamy nie tylko o siebie. Chętnie niesiemy pomoc potrzebującym.