CCIG GROUP to jedna z największych organizacji w branży Call & Contact Center w Polsce. Pracujemy w kilkunastu miastach w całej Polsce. Aktualnie poszukujemy osób, które chciałyby rozpocząć współpracę przy projekcie infolinijnym w naszym oddziale w Warszawie.
Jeśli chcesz zdobyć doświadczenie w dynamicznym zespole, który stawia na rozwój to zaaplikuj do nas już dziś!
Twoim głównym zadaniem będą:
- przyjmowanie zgłoszeń awarii, wypadków drogowych oraz zdarzeń na drodze,
- przyjmowanie zgłoszeń od właścicieli niesprawnych pojazdów drogowych.
Czego wymagamy:
- dyspozycyjność w godzinach 8-21, szczególnie od 15 do 21 oraz weekendy (przynajmniej 1 weekend w miesiącu i dwa popołudnia w tygodniu),
- komunikatywności, otwartości, chęci niesienia pomocy klientom, cierpliwości,
Mile widziane zainteresowanie motoryzacją.
Oferujemy w zamian:
- stałe wynagrodzenie,
- pakiet wdrożeniowy, który przygotuje Cię do samodzielnej pracy,
- możliwość awansu w strukturze firmy,
- wsparcie wykwalifikowanej kadry managerskiej,
- możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożeniowym.