CCIG
Warszawa Obsługa Klienta / Call Center

Specjalista ds. Obsługi Klienta - Infolinia przychodząca

Rekrutacja zdalna
CCIG Warszawa
Nie podano
Praca, Praktyki, Staż
Umowa zlecenie

CCIG GROUP to jedna z największych organizacji w branży Call & Contact Center w Polsce. Pracujemy w kilkunastu miastach w całej Polsce. Aktualnie poszukujemy osób, które chciałyby rozpocząć współpracę przy projekcie infolinijnym w naszym oddziale w Warszawie.

Jeśli chcesz zdobyć doświadczenie w dynamicznym zespole, który stawia na rozwój to zaaplikuj do nas już dziś!

Twoim głównym zadaniem będą:

  • przyjmowanie zgłoszeń awarii, wypadków drogowych oraz zdarzeń na drodze,
  • przyjmowanie zgłoszeń od właścicieli niesprawnych pojazdów drogowych.

Czego wymagamy:

  • dyspozycyjność w godzinach 8-21, szczególnie od 15 do 21 oraz weekendy (przynajmniej 1 weekend w miesiącu i dwa popołudnia w tygodniu),
  • komunikatywności, otwartości, chęci niesienia pomocy klientom, cierpliwości,

Mile widziane zainteresowanie motoryzacją.

Oferujemy w zamian:

  • stałe wynagrodzenie,
  • pakiet wdrożeniowy, który przygotuje Cię do samodzielnej pracy,
  • możliwość awansu w strukturze firmy,
  • wsparcie wykwalifikowanej kadry managerskiej,
  • możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożeniowym.
Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies.
Polityka cookies | Polityka prywatności | Zamknij