Pracodawca:
Manpower
Opis stanowiska:
Oferta dotyczy pracy stałej.
Zadania:
Obsługa klientów biznesowych w języku włoskim (e-mail, czat, telefon)Zarządzanie pełnym cyklem realizacji zamówień od klientówRozwiązywanie problemów związanych z zamówieniami oraz dbanie o terminowość dostawObsługa procesu reklamacji i zwrotów zgodnie z procedurami firmyWspółpraca z wewnętrznymi działami firmyPrzygotowywanie raportów i analiz związanych z obsługą zamówieńWspółpraca z zespołem w celu optymalizacji procesów order managementWymagania:
Bardzo dobra znajomość języka włoskiego - min. C1Komunikatywna znajomość języka angielskiego - min. B2Doświadczenie w obszarze obsługi klientaDoświadczenie w obszarze zarządzania zamówieniami będzie dodatkowym atutemDokładność, umiejętności analitycznego myślenia oraz dobrej organizacji pracyChęć do nauki i rozwijania swoich kompetencji w międzynarodowym środowiskuOferujemy:
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę podpisywaną bezpośrednio z pracodawcąPraca w modelu hybrydowym (nowoczesne biuro zlokalizowane na warszawskim Mokotowie)Praca od poniedziałku do piątku w godzinach biurowychKompleksowe szkolenie wdrożeniowe przez pierwsze 3 miesiące pracy (stacjonarnie)Benefity: prywatna opieka medyczna Luxmed, dofinansowanie do karty Multisport, dostęp do różnych benefitów za pośrednictwem karty MyBenefit, atrakcyjne bonusy, karta lunchowaMożliwość zdobywania doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowisku pracyO pracodawcy: