Pracodawca:
Manpower
Opis stanowiska:
Oferta dotyczy pracy stałej
Zadania:
Codzienny kontakt z klientami biznesowymi w języku niemieckim (e-mail, czat, telefon)Zarządzanie pełnym cyklem realizacji zamówień od klientów niemieckojęzycznychObsługa procesu reklamacji i zwrotów zgodnie z procedurami firmyRozwiązywanie problemów związanych z zamówieniami oraz dbanie o terminowość dostawWspółpraca z wewnętrznymi działami firmyPrzygotowywanie raportów i analiz związanych z obsługą zamówieńWspółpraca z zespołem w celu optymalizacji procesów order managementWymagania:
Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego - min. C1Komunikatywna znajomość języka angielskiego - min. B2Doświadczenie w obszarze obsługi klientaDoświadczenie w obszarze obsługi zamówień będzie dodatkowym atutemZnajomość pakietu MS OfficeDbałość o szczegóły i umiejętność organizacji pracy własnejUmiejętności komunikacyjne i zorientowanie na klientaOferujemy:
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę podpisywaną bezpośrednio z pracodawcąAtrakcyjne wynagrodzenie oraz system bonusów i premiiPraca w modelu hybrydowym (nowoczesne biuro zlokalizowane na warszawskim Mokotowie)Praca w godzinach biurowych (poniedziałek-piątek)Szkolenie wdrożeniowe przez pierwsze 3 miesiące (stacjonarnie)Benefity: prywatna opieka medyczna Luxmed, dofinansowanie do karty Multisport, dostęp do różnych benefitów za pośrednictwem karty MyBenefit, atrakcyjne bonusy, karta lunchowaMożliwość zdobywania doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowisku pracyO pracodawcy: