Rozwijaj z nami świat zrównoważonej energii
Czym będziesz się zajmować?:
- obsługa Klientów telefoniczna, mailowa oraz przez czat
- przyjmowaniem i obsługiwanie zamówieńm / reklamacji / zwrotów mailowo, telefonicznie i poprzez czat
- wystawianiem korekt faktur zagranicznych
- obsługą zamówień anulowanych
- dbaniem o wysoką jakość obsługi klienta i utrzymanie wysokiej pozycji sprzedawcy na powierzonej platformie sprzedażowej
- monitorowaniem statystyk i komentarzy od Klientów na powierzonej platformie sprzedażowej
- weryfikacją zwrotów środków i korekt
Czego potrzebujesz?:
- wykształcenie min. średniego, preferowane językowe
- doświadczenia na podobnym stanowisku min. rok
- znajomości j. Hiszpańskiego na poziomie min B1/C1
- umiejętności pracy w zespole i samodzielności w wykonywaniu zadań
- dobrej organizacji pracy i otwartości na naukę
Co przygotowaliśmy dla Ciebie?
- umowę o pracę lub umowa zlecenie,
- szkolenia produktowe,
- wyzwania, ciekawe zadania, szeroki wachlarz technologii,
- przyjazną atmosferę i komfortowe warunki pracy w energicznym zespole,
- możliwość rozwoju w strukturach firmy,
- prywatną opiekę medyczną, MultiSport, ubezpieczenie na życie (dofinansowanie).