Green Cell
Kraków Internet / e-Commerce
Ta oferta pracy jest nieaktualna od 11 maja 2021. Zobacz aktualne

Specjalista ds. obsługi Klienta hiszpańskojęzycznego

Green Cell Kraków
Nie podano
Praca
Rozwijaj z nami świat zrównoważonej energii

Czym będziesz się zajmować?:

 

  • obsługa Klientów telefoniczna, mailowa oraz przez czat
  • przyjmowaniem i obsługiwanie zamówieńm / reklamacji / zwrotów mailowo, telefonicznie i poprzez czat
  • wystawianiem korekt faktur zagranicznych
  • obsługą zamówień anulowanych
  • dbaniem o wysoką jakość obsługi klienta i utrzymanie wysokiej pozycji sprzedawcy na powierzonej platformie sprzedażowej
  • monitorowaniem statystyk i komentarzy od Klientów na powierzonej platformie sprzedażowej
  • weryfikacją zwrotów środków i korekt

 

Czego potrzebujesz?: 

 

  • wykształcenie min. średniego, preferowane językowe
  • doświadczenia na podobnym stanowisku min. rok
  • znajomości j. Hiszpańskiego na poziomie min B1/C1
  • umiejętności pracy w zespole i samodzielności w wykonywaniu zadań
  • dobrej organizacji pracy i otwartości na naukę

 

Co przygotowaliśmy dla Ciebie?

 

  • umowę o pracę lub umowa zlecenie,
  • szkolenia produktowe,
  • wyzwania, ciekawe zadania, szeroki wachlarz technologii,
  • przyjazną atmosferę i komfortowe warunki pracy w energicznym zespole,
  • możliwość rozwoju w strukturach firmy,
  • prywatną opiekę medyczną, MultiSport, ubezpieczenie na życie (dofinansowanie).
Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies.
Polityka cookies | Polityka prywatności | Zamknij