Jesteśmy największym Call Center w Polsce, pracujemy z najlepszymi i dla najlepszych na rynku. Chcesz zostać częścią czegoś ważnego? Chcesz czuć, że Twoja praca ma sens i przede wszystkim jest doceniania?
W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy poszukujemy kandydatów do pracy na projekcie gamingowym na stanowisku Specjalista ds. Obsługi Klienta. Naszym kontrahentem jest jeden z największych operatorów gier mobilnych na świecie!
Jesteś pasjonatem gier 3D? Biegle posługujesz się językiem angielskim oraz polskim? To ogłoszenie jest właśnie dla Ciebie!
Specjalista ds. Obsługi Klienta gry internetowej - język angielski, polski
Twoje zadania na projekcie:
- rozpoznawanie potrzeb i rozwiązywanie problemów graczy,
- obsługa zgłoszeń graczy dot. gry mobilnej,
- monitorowanie aplikacji oraz działania gry,
- aktywna gra w aplikacji (gra typu symulator).
Nasze oczekiwania:
- znajomość języków: angielski, polski na poziomie C1,
- doświadczenie w obsłudze klienta - min. 3 miesiące,
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
- komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu pozytywnych relacji,
- dyspozycyjność minimum 120h w miesiącu,
- dyspozycyjność w godzinach nocnych (projekt pracuje pn. - pt: 17.00 - 7.00 oraz w weekendy i święta - 24h na dobę),
- umiejętność rozpoznawania potrzeby klienta,
- umiejętność szybkiego reagowania w kryzysowych sytuacjach.
Mile widziana znajomość j. ukraińskiego lub/i rosyjskiego.
Nasza oferta dla Ciebie:
- atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz dodatkowe bonusy,
- pakiet wdrożeniowy, który zapewni Ci odpowiednie przygotowanie do nowej roli,
- benefity: karta multisport, pakiet medyczny, ubezpieczenie na życie,
- możliwość rozwoju w strukturach firmy,
- możliwość pracy zdalnej po pozytywnym przejściu wdrożenia,
- praca w przyjaznej atmosferze w międzynarodowym zespole.
Ta oferta Cię zainteresowała? Nie czekaj, nie zastanawiaj się tylko wyślij nam swoje CV. Z chęcią zobaczymy się z Tobą na rozmowie rekrutacyjnej!