Konsultant ds. wsparcia klienta e-commerce
To stanowisko to coś więcej niż tylko wsparcie klienta po dokonaniu zakupów na platformie e-commerce. W tej roli będziesz „dobrym duchem” platformy zakupowej, który potrafi usprawnić każdy proces zakupowy, przywrócić utracony koszyk oraz pomóc w zmianie danych w dokonanym zamówieniu.
Dzięki Tobie zakupy na platformie naszego Klienta, już nigdy nie będą trudne do ogarnięcia!
Żeby dołączyć do naszego zespołu nie musisz posiadać:
- wykształcenia kierunkowego- nie musisz się martwić, bo wszystkiego nauczymy Cię na miejscu,
- doświadczenia - ponieważ właśnie u nas możesz je zdobyć,
Twój zakres obowiązków:
- rozmawianie, pisanie, chat`owanie z klientami platformy e-commerce – w praktyce będziesz pierwszym kontaktem dla klientów, którzy m.in. utracili swój koszyk zamówienia; mają problem z finalizacją zakupów lub napotkali techniczne błędy w procesie zakupowym,
- Nie robimy dwóch rzeczy jednocześnie albo rozmawiasz, albo piszesz :)
Nasze wymagania:
- biegła znajomość języka polskiego - pamiętaj, że wspieramy działanie e-commerce na rynku polskim.
Czas, w którym będziesz wykonywać swoje zadania:
- pracujemy w systemie zmianowym między 8:00 a 21:00,
- dwa weekendy w miesiącu,
- oczekujemy dyspozycyjności minimum 120 godzin w miesiącu,
- przepracowane weekendy otrzymujesz jako dni wolne w tygodniu.
To oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie, system premiowy oraz pakiet benefitów,
- stabilne zatrudnienie, na które COVID nie ma wpływu,
- realną możliwość awansu i rozwoju kariery wraz z rozwojem projektu,
- możliwość udziału w ponad 40 rodzajach szkoleń oraz dostęp do platformy e-learningowej i językowej,
- zdobędziesz doświadczenie w międzynarodowej firmie, której kultura organizacyjna opiera się na tolerancji i różnorodności (zatrudniamy obywateli z ponad 55 państw),
- happy hours: Pizza days, owocowe środy I eventy firmowe.
Do zobaczenia! :)