Teleperformance Polska
Warszawa Obsługa Klienta / Call Center
Ta oferta pracy jest nieaktualna od 22 lutego 2022. Zobacz aktualne

Specjalista ds. obsługi klienta /ecommerce/

Teleperformance Polska Warszawa
Nie podano
Praca, Praktyki, Staż

Konsultant ds. wsparcia klienta e-commerce

To stanowisko to coś więcej niż tylko wsparcie klienta po dokonaniu zakupów na platformie e-commerce. W tej roli będziesz „dobrym duchem” platformy zakupowej, który potrafi usprawnić każdy proces zakupowy, przywrócić utracony koszyk oraz pomóc w zmianie danych w dokonanym zamówieniu.

Dzięki Tobie zakupy na platformie naszego Klienta, już nigdy nie będą trudne do ogarnięcia!

Żeby dołączyć do naszego zespołu nie musisz posiadać:

  • wykształcenia kierunkowego- nie musisz się martwić, bo wszystkiego nauczymy Cię na miejscu,
  • doświadczenia - ponieważ właśnie u nas możesz je zdobyć,



Twój zakres obowiązków:

  • rozmawianie, pisanie, chat`owanie z klientami platformy e-commerce – w praktyce będziesz pierwszym kontaktem dla klientów, którzy m.in. utracili swój koszyk zamówienia; mają problem z finalizacją zakupów lub napotkali techniczne błędy w procesie zakupowym,
  • Nie robimy dwóch rzeczy jednocześnie albo rozmawiasz, albo piszesz :)

Nasze wymagania:

  • biegła znajomość języka polskiego - pamiętaj, że wspieramy działanie e-commerce na rynku polskim.

Czas, w którym będziesz wykonywać swoje zadania:

  • pracujemy w systemie zmianowym między 8:00 a 21:00,
  • dwa weekendy w miesiącu,
  • oczekujemy dyspozycyjności minimum 120 godzin w miesiącu,
  • przepracowane weekendy otrzymujesz jako dni wolne w tygodniu.

To oferujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie, system premiowy oraz pakiet benefitów,
  • stabilne zatrudnienie, na które COVID nie ma wpływu,
  • realną możliwość awansu i rozwoju kariery wraz z rozwojem projektu,
  • możliwość udziału w ponad 40 rodzajach szkoleń oraz dostęp do platformy e-learningowej i językowej,
  • zdobędziesz doświadczenie w międzynarodowej firmie, której kultura organizacyjna opiera się na tolerancji i różnorodności (zatrudniamy obywateli z ponad 55 państw),
  • happy hours: Pizza days, owocowe środy I eventy firmowe.

Do zobaczenia! :)

Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies.
Polityka cookies | Polityka prywatności | Zamknij