Specjalista ds. Obsługi Klienta Contact Center
W ramach oferowanego stanowiska będziesz dbać o relację z Klientem indywidualnym, między innymi doradzając mu w wyborze produktów, dostarczając wskazówek związanych z funkcjonowaniem firmy oraz rozwiązując zgłaszane przez niego sprawy.
Twoim głównym zadaniem będzie obsługa kanału telefonicznego.
Jeśli okaże się, że masz chęci i umiejętności (np. z zakresu IT, pakietów graficznych Adobe/Affinity lub innych podobnych), to będziesz mógł/mogła dołączyć do naszych innych projektów, w których przenosimy góry :)
Na początek współpracy przejdziesz szkolenie z systemów wykorzystywanych do obsługi kanałów Contact Center (np. infolinia-nie sprzedażowa, chat) pod okiem specjalistów procesowych i produktowych.
Ta praca jest dla Ciebie, jeżeli:
Cechy, których poszukujemy u kandydatów, to:
Jeżeli zdecydujesz się wysłać do nas swoje CV, pamiętaj że administratorem Twoich Danych Osobowych jest SigmaCEM Analytics sp. z o.o. z siedzibą w Szczecinie. Podane dane będą przetwarzane w związku z prowadzoną rekrutacją.
Zastrzegamy, że rozmowa rekrutacyjna może odbyć się za pośrednictwem narzędzi zdalnych. Nie musisz się jednak obawiać – wyślemy Ci dokładną instrukcję.
Prosimy o dołączenie do przesyłanego CV następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie mojego wizerunku oraz danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez SigmaCEM Analytics sp. z o.o., ul. Rostocka 113/1, 71-771 Szczecin.”