Specjalista ds. Obsługi Klienta

Praca
Zielona Góra
nie podano

Czym będziesz się zajmował?

  • Udzielaniem informacji klientom,
  • Przyjmowaniem nowych zamówień,
  • Doradztwem oraz badaniem potrzeb w zakresie oferowanych produktów,
  • Obsługą korespondencji e-mailowej,
  • Elektroniczną obsługą zleceń.

Czego oczekujemy od Ciebie?

  • Umiejętności budowania poprawnej i swobodnej wypowiedzi,
  • Nienagannej dykcji,
  • Dobrej znajomości zasad ortografii i gramatyki,
  • Łatwości nawiązywania kontaktów przez telefon,
  • Wysokiej kultury osobistej,
  • Opanowania, cierpliwości,
  • Umiejętności pracy pod presją czasu w trybie wielozadaniowym,
  • Sumienności w wykonywaniu obowiązków,
  • Umiejętności obsługi komputera,
  • Umiejętności pracy zespołowej,
  • Dyspozycyjności pozwalającej na pracę w systemie dwuzmianowym między 8:00 a 20:00 oraz w jedną sobotę i niedzielę w miesiącu.

Co mamy dla Ciebie?

  • Uczestnictwo w innowacyjnych projektach w jednej z największych firm e-commerce,
  • Wspólny udział w sportowych imprezach dla chętnych,
  • Pracę z mnóstwem ciekawych ludzi,
  • Stabilne warunki zatrudnienia,
  • Pakiet benefitów, w tym bezpłatny dostęp do Programu Multisport i prywatną opiekę medyczną,
  • Rabaty pracownicze na produkty dostępne w eobuwie.pl oraz modivo.pl,
  • Program poleceń dla pracowników,
  • Swobodną atmosferę – mówimy do siebie „na Ty”.


Aplikuj teraz
Twoja przeglądarka jest przestarzała!

Zaktualizuj swoją przeglądarkę, aby poprawnie wyświetlić tę stronę. Zaktualizuj przeglądarkę już teraz

×