Specjalista ds. Obsługi Klienta

Ta oferta pracy jest nieaktualna od 18 stycznia 2021. Sprawdź aktualne oferty.
Praca
nie podano
Warszawa
Opis stanowiska

Opis stanowiska:

  • Obsługa infolinii obsługowo – informacyjnej dla klientów prywatnych (połączenia przychodzące i wychodzące)
  • Obsługa komunikacji mailowej
  • Rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientów w oparciu o wiedzę dotyczącą produktów i procedur
  • Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami

Oczekiwania:

  • Doświadczenie w pracy w charakterze konsultanta telefonicznego
  • Umiejętność nawiązywania kontaktów i budowania pozytywnych relacji z klientami
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
  • Odporność na stres
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min.B1
  • Mile widziane zainteresowanie branżą motoryzacyjną

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Benefity pozapłacowe (karta sportowo-rekreacyjna, opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe i wiele więcej)
  • Otwartość na wdrażanie nowych pomysłów usprawniających działanie firmy
  • Przyjazną atmosferę pracy w zespole nastawionym na współpracę
  • Doskonałe możliwości rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku

Aplikuj teraz
Udostępnij stronę

Podobne oferty