Specjalista ds. Obsługi Klienta

Praca
nie podano
Warszawa

AUTO1 Group to firma technologiczna, która tworzy najlepsze rozwiązania do kupowania i sprzedawania samochodów online. Grupa obecna jest w ponad 30 krajach i wciąż wchodzi na kolejne rynki. Tylko w 2019 roku AUTO1 Group sprzedała ponad 610 000 samochodów używanych. W całej grupie zatrudniamy obecnie ponad 4 200 osób.

Większość samochodów jest pozyskiwana od osób prywatnych z naszej sieci o nazwie KupimyTwójSamochód (w Niemczech WirKaufenDeinAuto) składającej się z ponad 400 placówek 

Jeżeli chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie - wyślij aplikację i dołącz do naszego zespołu!

Opis stanowiska:

  • Obsługa infolinii obsługowo – informacyjnej dla klientów prywatnych (połączenia przychodzące i wychodzące)
  • Obsługa komunikacji mailowej
  • Rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientów w oparciu o wiedzę dotyczącą produktów i procedur
  • Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami
  • Oczekiwania:

  • Doświadczenie w pracy w charakterze konsultanta telefonicznego
  • Umiejętność nawiązywania kontaktów i budowania pozytywnych relacji z klientami
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
  • Odporność na stres
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min.B1
  • Mile widziane zainteresowanie branżą motoryzacyjną
  • Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Benefity pozapłacowe (karta sportowo-rekreacyjna, opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe i wiele więcej)
  • Otwartość na wdrażanie nowych pomysłów usprawniających działanie firmy
  • Przyjazną atmosferę pracy w zespole nastawionym na współpracę
  • Doskonałe możliwości rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku
  • Aplikuj teraz
    Aplikuj teraz
    Udostępnij stronę

    Podobne oferty