Specjalista ds. Obsługi Klienta

Praca
Warszawa
nie podano

Miejsce pracy: Warszawa

Osoba zatrudniona na tym stanowisku prowadzi proces obsługi klienta związany z obsługą recepcji biura według standardów przy zachowaniu odpowiedniego poziomu jakości.

Zakres obowiązków:

  • Samodzielny kontakt z klientem, profesjonalna obsługa telefoniczna i bezpośrednia na recepcji biura,
  • Praca na dokumentach związanych z danym klientem oraz wprowadzanie do CRM i archiwizowanie pełnej dokumentacji wygenerowanej podczas kontaktów z klientem celem obsługi klienta w danym obszarze według standardów spółki,
  • Zapewnienie odpowiedniego funkcjonowania recepcji i biura od strony administracyjnej,
  • Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej, współpraca z firmami kurierskimi i innymi dostawcami usług,
  • Wsparcie przy obsłudze klienta i w innych pracach biurowych,
  • Dbanie o prawidłowe relacje z klientami celem utrzymania wysokiej jakości obsługi klienta.

Oczekujemy:

  • Wykształcenia wyższego lub w trakcie nauki,
  • Doświadczenia przy obsłudze klienta,
  • Umiejętności planowania dnia pracy, samodzielności,
  • Dokładności, systematyczności, odpowiedzialności,
  • Wysokiej kultury osobistej,
  • Umiejętności radzenia sobie ze stresem w związku z presją czasu,
  • Nastawienia na współpracę oraz dużych zdolności nawiązywania relacji z innymi współpracownikami.


Aplikuj teraz
Twoja przeglądarka jest przestarzała!

Zaktualizuj swoją przeglądarkę, aby poprawnie wyświetlić tę stronę. Zaktualizuj przeglądarkę już teraz

×