Miejsce pracy: Warszawa
Osoba zatrudniona na tym stanowisku prowadzi proces obsługi klienta związany z obsługą recepcji biura według standardów przy zachowaniu odpowiedniego poziomu jakości.
Zakres obowiązków:
- Samodzielny kontakt z klientem, profesjonalna obsługa telefoniczna i bezpośrednia na recepcji biura,
- Praca na dokumentach związanych z danym klientem oraz wprowadzanie do CRM i archiwizowanie pełnej dokumentacji wygenerowanej podczas kontaktów z klientem celem obsługi klienta w danym obszarze według standardów spółki,
- Zapewnienie odpowiedniego funkcjonowania recepcji i biura od strony administracyjnej,
- Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej, współpraca z firmami kurierskimi i innymi dostawcami usług,
- Wsparcie przy obsłudze klienta i w innych pracach biurowych,
- Dbanie o prawidłowe relacje z klientami celem utrzymania wysokiej jakości obsługi klienta.
Oczekujemy:
- Wykształcenia wyższego lub w trakcie nauki,
- Doświadczenia przy obsłudze klienta,
- Umiejętności planowania dnia pracy, samodzielności,
- Dokładności, systematyczności, odpowiedzialności,
- Wysokiej kultury osobistej,
- Umiejętności radzenia sobie ze stresem w związku z presją czasu,
- Nastawienia na współpracę oraz dużych zdolności nawiązywania relacji z innymi współpracownikami.