Pracodawca:
Grafton Sp. Z o.o.
Zadania:
Dla naszego Klienta z branży ciepłowniczej, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta.
Miejsce pracy: Łódź
Twoje zadania:
· e - mailowa i telefoniczna obsługa klienta
· rejestracja spraw przychodzących i wychodzących
· przygotowywanie umów i aneksów oraz dokonywanie zmian w systemie
· udzielanie odpowiedzi na pisma i reklamacje
· archiwizacja dokumentów
· ścisła współpraca z pozostałymi działami w firmie
Czego oczekujemy:
· umiejętność redagowania pism
· płynna znajomość języka polskiego w mowie i piśmie
· prokliencka postawa
· proaktywność i innowacyjność
· biegła obsługa komputera
· znajomość branży ciepłowniczej/energetycznej będzie dodatkowym atutem
Benefity:
· kreatywne środowisko
· praca od poniedziałku do piątku (ok 40 godzin pracy tygodniowo)
· zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
· atrakcyjne wynagrodzenie
· pakiet benefitów pozapłacowych
W celu złożenia aplikacji prosimy o kliknięcie przycisku „Aplikuj teraz i postępowanie zgodnie z instrukcjami. W przypadku wcześniejszych spotkań w firmie Grafton, prosimy o bezpośredni kontakt z konsultantem prowadzącym. Podane stawki wynagrodzeń są stawkami brutto, na podstawie badania wynagrodzeń Grafton Recruitment. Ostateczna wartość wynagrodzenia zależy od stopnia dopasowania kompetencji Kandydata do wymogów opisanych w ofercie. Oferty pracy Grafton Recruitment nie są ofertami w rozumieniu Kodeksu Cywilnego (podst. Prawna art. 66 i 71 K.C.). Uprzejmie informujemy, że zapoznajemy się ze wszystkimi aplikacjami, a kontaktujemy się z wybranymi osobami. Gwarantujemy dyskrecję.
Grafton Recruitment Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 20329.
Więcej podobnych ofert pracy na http://pl.grafton.com/pl/job-search
O pracodawcy:
Grafton Recruitment to zespół doświadczonych specjalistów w zakresie rekrutacji, którzy podchodzą do każdego kandydata w sposób indywidualny. Proces rekrutacyjny nie ogranicza się jedynie do znalezienia pracy; istotne jest również **dopasowanie** optymalnego miejsca zatrudnienia do umiejętności, osobowości oraz celów zawodowych kandydata.
W działaniach tych nie koncentruje się wyłącznie na kwalifikacjach zawodowych – uwzględnia także styl pracy oraz aspiracje. Dzięki temu możliwe jest znalezienie najlepszych ofert, które są zgodne z oczekiwaniami kandydatów.
Firma współpracuje z licznymi przedsiębiorstwami z różnych branż na terenie całej Polski, co stwarza szeroki wachlarz możliwości rozwoju kariery. Jej obecność w największych miastach, takich jak Warszawa, Poznań, Wrocław, Kraków, Katowice i Łódź, a także realizacja projektów w Trójmieście, umożliwia skuteczne działania na rzecz zarówno kandydatów, jak i pracodawców.
W Grafton Recruitment kładzie się duży nacisk na komunikację, rozwój oraz wellbeing. Zespół angażuje się w budowanie ścieżki kariery kandydatów, oferując profesjonalne wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego.