LiveKid Operations
Kraków IT
Ta oferta pracy jest nieaktualna od 21 stycznia 2021. Zobacz aktualne

Specjalista ds. Obsługi Klienta

LiveKid Operations Kraków
Nie podano
Praca
Umowa zlecenie

LiveKid – startup z siedzibą w Krakowie. Tworzymy aplikację do zarządzania żłobkami i przedszkolami, z której na co dzień korzysta już prawie 900 placówek. A to dopiero początek! Wraz z rozwojem firmy zwiększyło się u nas zapotrzebowanie na nowe kompetencje. W związku z tym szukamy osoby, która chciałaby z nami dalej tworzyć coś wielkiego!

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Wymagania:

  • niekończąca się chęć rozwoju i poprawy swoich wyników
  • komunikatywność, duża otwartość i umiejętność negocjacji
  • łatwość w nawiązywaniu i budowaniu relacji z Klientem
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym dużym plusem

Obowiązki:

  • aktywna obsługa obecnych Klientów
  • bezpośrednia współpraca z działem IT
  • dbanie o relację z pozyskanymi Klientami
  • pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych użytkowników aplikacji


Jeśli zainteresowało Cię ogłoszenie i dotarłeś do tego miejsca to jest duża szansa, że właśnie na Ciebie czekamy!


Podobne oferty

Specjalista ds. zabezpieczania i przewozu ładunków
SPC POLSKA INTERNATIONAL Sp. z o.o.
2 lokalizacje
4650zł +
Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies.
Polityka cookies | Polityka prywatności | Zamknij