Specjalista ds. Obsługi Klienta

Ta oferta pracy jest nieaktualna od 21 stycznia 2021. Sprawdź aktualne oferty.
Praca
nie podano
Kraków

LiveKid – startup z siedzibą w Krakowie. Tworzymy aplikację do zarządzania żłobkami i przedszkolami, z której na co dzień korzysta już prawie 900 placówek. A to dopiero początek! Wraz z rozwojem firmy zwiększyło się u nas zapotrzebowanie na nowe kompetencje. W związku z tym szukamy osoby, która chciałaby z nami dalej tworzyć coś wielkiego!

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Wymagania:

  • niekończąca się chęć rozwoju i poprawy swoich wyników
  • komunikatywność, duża otwartość i umiejętność negocjacji
  • łatwość w nawiązywaniu i budowaniu relacji z Klientem
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym dużym plusem

Obowiązki:

  • aktywna obsługa obecnych Klientów
  • bezpośrednia współpraca z działem IT
  • dbanie o relację z pozyskanymi Klientami
  • pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych użytkowników aplikacji


Jeśli zainteresowało Cię ogłoszenie i dotarłeś do tego miejsca to jest duża szansa, że właśnie na Ciebie czekamy!


Aplikuj teraz
Udostępnij stronę

Podobne oferty