Rekrutację prowadzi Agencja Zatrudnienia Unique People o numerze 15946, spółka wchodząca w skład grupy CCIG Group, największej firmy w branży Call i Contact Center w Polsce.
 
Aktualnie poszukujemy osób posługujących się j.polskim do Obsługi Klienta za pomocą Czatu przy projekcie szybko rozwijającego się sklepu internetowego. 
Zrób krok w kierunku swojej kariery i dołącz do nas już dziś!
Twoje zadania:
- Pisemna komunikacja z Klientem poprzez czat w j.polskim (bez połączeń telefonicznych!),
 - Wsparcie Klienta na każdym etapie zakupu,
 - Przyjmowanie i procesowanie zwrotów oraz reklamacji,
 - Dbanie o jak najwyższą jakość obsługi.
 
Wymagania:
- Znajomość języka polskiego na poziomie min. C1,
 - Umiejętność szybkiego pisania,
 - Gotowość do pracy zmianowej - projekt pracuje 24/7, oczekujemy dyspozycyjności w wymiarze min. 120h miesięcznie,
 - Precyzyjne i przejrzyste formułowanie wypowiedzi w formie pisemnej,
 - Wysoka kultura osobista.
 
Mile widziane doświadczenie w pracy z Klientem.
Oferujemy w zamian:
- Gwarantowaną stawkę za każdą godzinę + dodatkowy bonus,
 - Pakiet wdrożeniowy, który pozwoli Ci w pełni samodzielnie realizować zlecone zadania,
 - Rozwojową pracę w międzynarodowym zespole,
 - Wsparcie trenerów oraz doświadczonego zespołu,
 - Możliwość awansu i rozwoju w strukturach CCIG Group,
 - Dodatkowe benefity, tj.: Karta Multisport, Pakiet Medyczny, Ubezpieczenie na Życie,
 - Przyjazne i pełne szacunku miejsce pracy,
 - Świeże owoce raz w tygodniu,
 - Dostęp do biblioteczki, sali relaksu oraz karty rabatowej.
 
Nie czekaj! Aplikuj i już teraz rozpocznij swoją przygodę z największym Call Center w Polsce!