CCIG Group to wyjątkowa organizacja w branży contact center, tworzona przez profesjonalistów wyspecjalizowanych w skutecznej wielokanałowej komunikacji biznesu. Stawiamy na elastyczne procesy, nowoczesne technologie i kreatywnych ludzi. Jesteśmy największą grupą call center w Polsce. Obecnie do naszego zespołu poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Twoje zadania:
- prowadzenie telefonicznych rozmów z klientami w języku niemieckim,
- odpowiadanie na maile,
- udzielanie kompleksowych odpowiedzi na zapytania.
Nasze oczekiwania:
- znajomość języka niemieckiego na poziomie min. C1,
- komunikatywność,
- umiejętność pracy z ludźmi,
- wysoka kultura osobista.
Oferujemy:
- atrakcyjną stawkę godzinową i premie za realizowane zadania,
- elastyczny grafik (możliwość dostosowania go do zajęć),
- pomoc oraz wsparcie doświadczonych trenerów projektu i ciągłe wsparcie przełożonego,
- rozwój zawodowy - możliwość awansu wewnętrznego w różnych obszarach biznesowych lub działach wsparcia,
- swobodny dress code i świetną atmosferę!
Zapraszamy do aplikowania.