Międzynarodowa agencja ds. mediów cyfrowych i marketingu poszukuje entuzjastycznego, pracowitego i zorganizowanego, który jak najszybciej dołączyłby do ich zespołu. Konkurencyjny pakiet i korzyści w ofercie dla odpowiedniego kandydata.
Weźmiesz odpowiedzialność za opiekę nad kilkunastoma projektami SEO i SEM.
Będziesz miał do pomocy grafika i zespół copywriterów, będziesz ustawiać kampanie Google Ads, optymalizować treści pod kątem SEO, monitorować SEO i rekomendować zmiany mające na celu zwiększenie ruchu na stronach internetowych.
Korzystając z oprogramowania do monitorowania internetu, będziesz odpowiedzialny za dostarczanie cotygodniowej analizy trendów naszemu zespołowi sprzedaży oraz redakcji. Zdasz raport z najpopularniejszych wyszukiwań i najczęściej czytanych artykułów w naszym sektorze. Wykorzystasz te informacje również do ustalenia naszej strategii reklamowej i tworzenia ukierunkowanych treści reklam.
Niezbędne umiejętności:
- Bardzo dobra organizacja pracy
- Znajomość zagadnień z zakresu SEM oraz SEO
- Umiejętność obsługi Excel i Powerpoint
- Dobry język angielski
- Chęć nauki nowych systemów i nabywania nowych zdolności
- Umiejętność adaptacji w dynamicznym międzynarodowym środowisku
Zakres obowiązków:
- Ustawianie i monitorowanie kampanii marketingowych. Raportowanie efektów. Pilnowanie czy przebiegają zgodnie z planem i w budżecie.
- Działania SEO na portalach newsowych
- Monitorowanie ruchu na stronach
Mile widziane:
- Doświadczenie na podobnym stanowisku
Oferujemy:
- Stabilną pracę w agencji z 20 letnim doświadczeniem
- Elastyczny grafik
- Miłą atmosferę pracy
- Ciekawe, zróżnicowane zadania
- Pracę w międzynarodowym zespole Kraków, Londyn, Cape Town
- Przekąski w dni pracy z biura