Szukamy ludzi z osobowością. Uważamy, że łączy nas to, co nas różni, dlatego nasz zespółtworzą osoby, które chcą i potrafią być sobą. Jesteśmy przekonani, że to właśnie dziękipołączeniu wszystkich naszych odmienności nadajemy CCIG niepowtarzalny charakter.
TWOJE ZADANIA:
- tworzenie treści oraz zarządzanie wielokanałową komunikacją wewnętrzną m.in. administrowanie stroną wewnętrzną CCIG Group, prowadzenie, redakcja i aktualizacja treści na stronie internetowej,
- opracowywanie strategii komunikacji oraz bieżące prowadzenie profili na FB, Instagramie oraz LinkedIn,
- ścisła współpraca z grafikiem oraz dostawcami narzędzi marketingowych (drukarnie, agencje reklamowe, agencje interaktywne, etc.),
- ścisła współpraca z działem HR: planowanie i wdrażanie działań promocyjnych w zakresie rekrutacji nowych osób oraz budowania marki dobrego pracodawcy, tworzenie haseł kreatywnych, opracowywanie grafik, dobór narzędzi marketingowych, przygotowywanie materiałów na targi pracy, akcje poleceń,
- współpraca z Działem Operacji pod kątem działań Employer Branding i konkursów,
- organizacja konkursów wewnętrznych, akcji społecznościowych oraz wydarzeń firmowych,
- monitoring internetu i mediów społecznościowych,
- koordynacja działań SEO we współpracy z zewnętrzną agencją.
NASZE OCZEKIWANIA:
- wykształcenie wyższe (mile widziane dziennikarstwo, marketing, public relations),
- wiedza i doświadczenie w obszarze komunikacji wewnętrznej i Employer Brandingu,
- znajomość panelu WordPress,
- znajomość programu graficznego do użytku webowego np. Canva,
- minimum roczne doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku,
- znajomość funkcjonowania mediów społecznościowych (Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn),
- znajomość narzędzi Brand24, GetResponse mile widziana,
- podstawowa wiedza z zakresu tworzenia treści SEO,
- bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność, umiejętność budowania relacji,
- kreatywność,nieszablonowe myślenie, innowacyjność i inicjatywa w działaniu.
OFERUJEMY:
- samodzielne stanowisko pracy,
- możliwość pracy w systemie hybrydowym,
- możliwość rozwoju w firmie należącej do największej grupy call center w Polsce,
- współpracę z lokalizacjami w całym kraju we wszystkich spółkach grupy,
- możliwość skorzystania z benefitów takich jak karta Multisport, opieka medyczna LUX MED, Ubezpieczenia grupowe czy dodatkowe dni wolne,
- pracę w bardzo miłej atmosferze w samym centrum wrocławskiego rynku,
- udział w ciekawych projektach :)
- strefę relaksu i pyszną kawę.