Superior Logisticsjest dużą, szybko rozwijającą się firmą działającą na rynku logistyki transportowej wEuropie i USA.W związku z rozwojem firmy poszukujemy specjalisty ds. jakości,który dołączy do naszego przyjaznego zespołu.
Jeśli szukasz możliwości rozwoju zawodowego, nowych i ekscytujących doświadczeń w międzynarodowym środowisku, jeśli lubisz kontakt z ludźmi i jesteś głodny nowej wiedzy, jeśli chcesz poznać kulturę amerykańską i podszkolić swój angielski - dołącz do nas!
Wymagania:
- Znajomość języka angielskiego na poziomie Upper Intermediate / Advanced (B2/C1); doskonałe umiejętności komunikacji werbalnej, pisemnej i interpersonalnej
 - Przynajmniej rok doświadczenia na podobnym stanowisku (np. asystent sprzedaży, pracownik działu obsługi klienta, kierownik ds. kontroli jakości). 
 - Zaawansowany użytkownik arkuszy, dokumentów, slajdów, formularzy (MS Office, Google Docs, Spreadsheets itp.) oraz CRM
 - Doświadczenie w pracy z kluczowymi miernikami i wskaźnikami efektywności procesów
 - Krytyczne myślenie i systematyczne podejście do pracy z naciskiem na standardy wysokiej jakości
 - Osoba zorientowana na szczegóły i dobrze zorganizowana, przywiązująca dużą wagę do jakości procesów pracy.
 
Obowiązki:
- Oceniać jakość sesji QA dotyczących komunikacji pracowników Działu Wsparcia Klienta z klientami oraz ich zgodność z wewnętrznymi wytycznymi i miernikami (70% Twojego nakładu pracy)
 - Przygotowywanie raportów i przekazywanie informacji zwrotnych w zależności od wyników kontroli jakości
 - Uczestniczenie w opracowywaniu, doskonaleniu i wdrażaniu systemu kontroli jakości, ustanawianiu norm i przepisów oraz monitorowaniu ich przestrzegania
 - Prowadzenie szkoleń, seminariów, kursów mistrzowskich dla specjalistów L&D w zakresie rozwoju pracowników, zmian w usługach/procedurach produktowych
 - Przeprowadzanie kontroli jakości dla przydzielonego zespołu; organizowanie indywidualnych sesji coachingowych w celu omówienia i poprawy wyników kontroli jakości.
 
Oferujemy:
- Płaska struktura organizacyjna
 - Możliwości rozwoju zawodowego i osobistego
 - Imprezy firmowe, obchody świąt, zajęcia integracyjne
 - Przyjazne i wspierające środowisko, młody zespół
 - Harmonogram pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-18:00 w nowoczesnym, przytulnym i komfortowym biurze 
 - W pełni płatne szkolenia
 - Codzienny poczęstunek, świeże owoce, pyszna kawa i herbata;
 - Przyjazną atmosferę i imprezy firmowe;
 - Pozytywne nastawienie na inicjatywy i pomysły.