Pracodawca:
Meta International
Opis stanowiska:
Poszukujemy ambitnej i zmotywowanej osoby na stanowisko Specjalisty ds. kadr i płac.
Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, jesteś osobą otwartą i energiczną - dołącz do naszego zespołu!
Zadania:
- Kompleksowa obsługa kadrowa pracowników: prowadzenie akt osobowych, sporządzanie dokumentacji związanej z nawiązaniem/ kontynuacją/ rozwiązaniem stosunku pracy;
- Sporządzanie umów cywilnoprawnych;
- Kontrola czasu pracy z grafikami;
- Ewidencjonowanie zwolnień lekarskich oraz innych nieobecności;
- Sporządzanie deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS oraz innych dokumentów związanych z ubezpieczeniami społecznymi;
- Nadzór nad terminowością badań lekarskich i szkoleń BHP;
- Przygotowanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagradzaniu;
- Wsparcie w procesach rekrutacyjnych;
- Ewidencjonowanie i wydawanie odzieży roboczej;
- Kontrola zmian prawnych w zakresie kadrowo- płacowym.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe kierunkowe;
- Minimum 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku;
- Praktyczną znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, wynagrodzeń, ubezpieczeń społecznych i przepisów podatkowych;
- Praktyczna znajomość pakietu MS Office;
- Obsługa programu Płatnik ZUS oraz ENOVA;
- Dobra organizacja pracy;
- Samodzielność w działaniu;
- Umiejętność komunikacji i współpracy w zespole.
Mile widziana:
- Znajomość przepisów dotyczących legalizacji pobytu i pracy cudzoziemców w Polsce,
- Znajomość przepisów związanych z zatrudnianiem osób niepełnosprawnych.
Oferujemy:
- Umowę o pracę,
- Atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do kwalifikacji i doświadczenia
- Pracę w hotelu o ugruntowanej pozycji na rynku
- Możliwość rozwoju zawodowego i szkoleń
- Możliwość korzystania z udogodnień i benefitów (m.in. ubezpieczenie grupowe, obiady pracownicze, bezpłatne korzystanie z siłowni, basenu oraz strefy wellness, zniżki na wypożyczenie sprzętu sportowego) oferowanych przez Hotel.
O pracodawcy:
Hotel Meta to nowoczesny, czterogwiazdkowy obiekt położony w popularnym ośrodku narciarskim Szczyrk.
W obiekcie kładzie się szczególny nacisk na zadowolenie gości oraz dbałość o wysokie standardy świadczonych usług.
Zespół pracowników jest dobrze zorganizowany, a zadania są jasno określone, co sprzyja efektywnej współpracy oraz podnoszeniu jakości obsługi.