Zakres obowiązków:
przeprowadzanie wycen indywidualnych zgodnie z MSSF 9- Instrumenty Finansowe;prowadzenie rozliczeń transakcji leasingowych;restrukturyzacja umów leasingowych;prowadzeniu korespondencji służbowej;sprawowanie kontroli nad bieżącymi wskaźnikami realizacji zadań;wsparcie zespołu w bieżących zadaniach;współpraca z innymi jednostkami.Wymagania
Wymagania:
2 lata doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w instytucji finansowej (mile widziane doświadczenie w branży leasingowej);wykształcenie wyższe (preferowany profil ekonomiczny, matematyczny);zdolności analitycznie;dokładność i bardzo dobra organizacja pracy;umiejętność pracy pod presją czasu;mile widziana znajomość Kodeksu Cywilnego w zakresie Umów Leasingowych;biegła obsługa komputera w tym MS Office (Excel, Word).Oferujemy
Wybranym osobom oferujemy:
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie;atrakcyjny pakiet socjalny;wynagrodzenie dostosowane do wiedzy i doświadczenia.