Autenti.com
Zdalnie IT
Ta oferta pracy jest nieaktualna od wczoraj. Zobacz aktualne

Specjalista Customer Support (zdalnie)

Autenti.com Zdalnie
Nie podano
Praca

Opis firmy

Autenti łączy w sobie energię startupu i ambicje dojrzałej firmy. Mamy pasję i duże doświadczenie na rynku internetowym. Stworzyliśmy usługę, która upraszcza oraz przyspiesza proces podpisywania i autoryzowania dokumentów online. Poprzez platformę Autenti możesz użyć wszystkich dostępnych e-podpisów na rynku, a więc podpiszesz większość umów, porozumień, wniosków. Jest spora szansa, że już korzystałeś z naszego narzędzia, np: zakładając konto bankowe. Rozwijamy się i mamy ambicje stać się największym operatorem usługi e-podpisu w Unii Europejskiej. Wiemy jak to osiągnąć, potrzebujemy jednak osób, które swoim zaangażowaniem i doświadczeniem pomogą nam zrealizować plan.

Szukamy ludzi samodzielnych, proaktywnych i świadomych, że digitalizacja rynku to szansa na uproszczenie życia. Co więcej, podpisywanie dokumentów online oznacza mniejsze zużycie papieru i ochronę drzew. 

Cieszymy się, że tworzymy odpowiedzialny biznes i zapraszamy Cię do naszego zespołu

Opis stanowiska

Na czym polegać będzie Twoja praca? 

  • na prowadzeniu procesu certyfikacji podpisu elektronicznego - videoweryfikacja,
  • na codziennej ​obsłudze i rozwiązywaniu problemów użytkowników ​naszego serwisu internetowego (drogą mailową, telefoniczną, poprzez livechat),
  • na ​badaniu przyczyn występowania zgłaszanych problemów oraz współpracy z zespołem nad usunięciem ich źródła.

Kwalifikacje

U kandydatów poszukujemy:

  • znajomości j. angielskiego w stopniu dobrym (min. B2),  
  • samodzielności w wykonywaniu powierzonych zadań, 
  • zdolności szybkiego przyswajania wiedzy, 
  • umiejętności interpersonalnych, komunikatywności,

Dodatkowe informacje

Jak pracujemy? 

  • w niewielkim zespole (4 - 5 osób),
  • w godzinach między 8.00 a 21.00 od poniedziałku do piątku + max 1 sobota pracująca w m-cu,

Co dla Ciebie?

  • umowa zlecenie,
  • pracę w pełni zdalną (zapewniamy sprzęt i wdrożenie),
  • praca głównie z klientem biznesowym,
  • narzędzia: ASANA, SLACK, G-SUITE.

Podobne oferty

Specjalista ds. obsługi klienta - j. niemiecki (praca zdalna)
Specjalista ds. obsługi klienta – j. niemiecki (praca zdalna)
Konsultant ds obsługi technicznej z j. niemieckim
Concentrix CVG International
2 lokalizacje
4000 - 9000zł
Konsultant ds. obsługi klienta z językiem niemieckim - PRACA ZDALNA
Concentrix CVG International
2 lokalizacje
4000 - 8000zł