Service Desk (Oprogramowanie medyczne)

Praca
Katowice
nie podano

PROFIL PRACOWNIKA

  • Doświadczenie z zakresu relacyjnych baz danych i tworzeniu zapytań w języku SQL
  • Umiejętność rozpoznawania i rozwiązywania problemów technicznych
  • Wysokie zdolności interpersonalne (praca z klientem i praca w zespole)
  • Doświadczenie w pracy pod presją czasu/klienta
  • Wiedza z zakresu obsługi systemów Windows, MS Office
  • Prawo jazdy kat. B mile widziane
  • Mile widziane:
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Wiedza z zakresu funkcjonowania systemów informatycznych do obsługi placówek służby zdrowia i rozliczeń z NFZ

TWOJE ZADANIA

  • Obsługa telefoniczna i elektroniczna klienta
  • Udzielanie klientom wsparcia merytorycznego i technicznego w rozwiązywaniu podstawowych problemów w zakresie użytkowanych systemów
  • Koordynowanie, przyjmowanie, przekazywanie zgłoszeń do II linii wsparcia
  • Pozyskiwanie dodatkowych informacji niezbędnych do rozwiązania problemu
  • Przygotowywanie raportów i zestawień
  • Tworzenie instrukcji stanowiskowych dla użytkowników
  • Bieżąca współpraca z pozostałymi sekcjami IT

DLA CIEBIE

  • Indywidualny plan szkoleń i konferencji oraz 14 ścieżek rozwoju zawodowego
  • Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Możliwość udziału w akcjach i wydarzeniach promujących aktywny tryb życia
  • Przyjazna atmosferę pracy w zgranych zespołach, o co dbamy m.in. poprzez udział w imprezach integracyjnych czy wspólnych inicjatywach dla lokalnych społeczności
  • Współpraca z najlepszymi specjalistami w sektorze e-Zdrowie
  • Nowoczesne biuro
  • Duży bezpłatny parking
  • Strefa chillout
  • Bilety do kina, teatru oraz dostęp do obiektów sportowych


Aplikuj teraz
Twoja przeglądarka jest przestarzała!

Zaktualizuj swoją przeglądarkę, aby poprawnie wyświetlić tę stronę. Zaktualizuj przeglądarkę już teraz

×