CCIG
Wrocław Obsługa Klienta / Call Center

Service Desk Analyst

CCIG Wrocław
Nie podano
Praca, Praktyki, Staż
Umowa zlecenie

Zajmujemy się obsługą IT 7 spółek: ponad 3500 użytkowników końcowych, 400 serwerów i ok. 4000 stacji roboczych. To możliwe dzięki wyspecjalizowanemu zespołowi Service Desk z obsługą 6 dni w tygodniu oraz doświadczonym inżynierom 3 linii wsparcia w obszarach LAN i WAN, systemach operacyjnych klasy linux/windows, technologii VoIP, wirtualizacji oraz serwerach x86 i storage.


Twoje przyszłe zadania:

  • Przyjmowanie i zarządzanie zgłoszeniami IT,
  • Rozwiązywanie problemów programowych i sprzętowych, rejestrowanych w systemie,
  • Zgłaszanie awarii wewnątrz firmy,
  • Codzienne wsparcie techniczne dla wszystkich użytkowników,

Oczekujemy od Ciebie:

  • Wykształcenia średniego (w trakcie studiów - oczekiwane kierunki: informatyka, elektronika),
  • Samodzielności w realizacji powierzonych zadań, skrupulatności i dbałości o szczegóły,
  • Pomysłowości, umiejętności szybkiego uczenia się,
  • Dyspozycyjności (studia zaoczne, zdalne lub "luźny" plan zajęć).

 

Mile widziane:

  • Doświadczenie zawodowe w serwisach, informatycznych, service desku,
  • Podstawowa znajomości ITIL,
  • Podstawowa znajomości systemów operacyjnych Linux, OSX, Windows.

Oferujemy:

  • Stabilne warunki współpracy,
  • Stawkę godzinową plus premię,
  • Benefity,
  • Luźną atmosferę,
  • Elastyczne godziny pracy,
  • Nieograniczoną ilość kawy :)
Aplikuj teraz
Udostępnij stronę poprzez:

Podobne oferty

Junior Project Manager
Nokia
Wrocław
Nie podano
Nokia
Wrocław
Nie podano