Jesteśmy największą w Polsce firmą z branży call i contact center, a nasi współpracownicy odgrywają ważną rolę w osiąganiu sukcesów. Cechuje nas elastyczność, wysoka jakość, dynamika działania i nastawienie na realizację celów.
Twoje zadania:
- obsługa procesu zatrudnienia - tworzenie kont zleceniobiorców, podpisywanie umów, generowanie wypowiedzeń, obsługa administracyjna współpracowników,
- obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej,
- wsparcie działów firmy w bieżącej pracy,
- współpraca z lokalnymi dostawcami i instytucjami w zakresie realizacji działań administracyjno - biurowych,
- organizacja spotkań, obsługa gości,
- nadzór nad prawidłowym przepływem dokumentów,
- obsługa poczty, telefonów oraz interesantów na lokalizacji.
Nasze oczekiwania:
- wykształcenie min. średnie (mile widziani studenci/studentki zaoczne),
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne,
- samodzielność w działaniu i umiejętność współpracy w grupie,
- dokładność, skrupulatność,
- bardzo dobra organizacja pracy.
Dla Ciebie:
- długi okres współpracy :),
- możliwość rozwoju zawodowego,
- kompleksowe wdrożenie i wsparcie przełożonego,
- dodatkowe benefity: opieka medyczna, karta Multisport, owoce, karta rabatowa i ubezpieczenie grupowe,
- przyjazna atmosfera :)
Jeżeli to ogłoszenie jest dla Ciebie, aplikuj jak najszybciej!