Sales Operation Specialist

Ta oferta pracy jest nieaktualna od 12 czerwca 2020. Sprawdź aktualne oferty.
Praca
3400 - 4500zł
Rekrutacja zdalna
Kraków

Cześć! Jesteśmy Ready4S - krakowski software house (rocznik 2012), który ma na swoim koncie ponad 200 projektów (https://www.ready4s.com/our-work) dla klientów z ponad 35 krajów (głównie z UK, USA i Europy Zachodniej). Obecnie znajdujemy się na liście Top3 firm technologicznych serwisu Clutch.co (https://clutch.co/uk/web-developers/leaders-matrix). Jak się tam znaleźliśmy? Przeszliśmy długą drogę, zaczynając od tworzenia aplikacji mobilnych dla start-up’ów (WOW! STUFFTravelByArt - apka wyróżniona przez NYT!), po rozwój i stawianie od zera rozbudowanych systemów, z których korzystają miliony użytkowników. Wiele się w tym czasie nauczyliśmy i wiemy już dokąd zmierzamy - naszą misją jest pomoc klientom w rozwoju ich produktów. Od ponad roku koncentrujemy się na współpracy z klientami typu SMB i Enterprise (m.in. Coca-Cola, Roche, Credit Agricole).


To, co pozostało niezmienne, to przyjazna, nieformalna atmosfera i ludzie, na których zawsze można liczyć. Tworzymy zespół 50+ specjalistów, na których składają się między innymi programiści (PHP, Java, Angular, React, Android i iOS), Testerzy, DevOpsi, Product Designerzy i Project Managerowie. Natomiast Ty dołączysz do teamu Sales & Marketing, w którym aktualnie prężnie działa 5 osób (Michał, Beata, Ola, Dominika i Sofia).


Jak działamy?Nie ograniczamy się do jednej branży (FinTech, Healthcare czy logistyka nie mają przed nami tajemnic) i jesteśmy na bieżąco z nowymi technologiami (IoT, hybrid solutions, augmented reality). Produkty, nad którymi pracujemy, w 90% wymagają wprowadzania i rozwijania nowych funkcjonalności. 


Jeśli więc fascynuje Cię świat IT i czujesz, że odnajdziesz się naszym teamie - zapraszamy! 

Na czym będzie polegać Twoja rola?

Jako Sales Operation Specialist będziesz koncentrować się na wspieraniu większości etapów cyklu sprzedaży. Będziesz nadzorować wewnętrzne procesy w celu zapewnienia ich ciągłości oraz dostarczaniu jakościowych informacji i danych sprzedażowych. Rola ta będzie odgrywać także duże znaczenie w kontekście komunikacji - zapewnisz wyjątkową opiekę i wsparcie naszymi potencjalnymi i obecnym Klientom i będziesz łącznikiem między nimi a działem Sales & Marketing. W praktyce będziesz odpowiadać za:

  • monitorowanie i koordynowanie wszystkimi przychodzącymi zapytaniami od Klientów w celu zapewniania skutecznej i precyzyjnej kwalifikacji potencjalnych leadów sprzedażowych
  • wsparcie w obsłudze Klientów poprzez kontakt mailowy i telefoniczny, wstępne analizowanie ich potrzeb, umawianie spotkań oraz udział w warsztatach z Klientem
  • zarządzanie procesem sprzedaży od strony administracyjnej tj.: opieka nad systemem CRM, przygotowywanie podstawowych informacji o projekcie, briefów i prezentacji oraz materiałów potrzebnych do wyceny projektów w celu wsparcia sprzedaży
  • zarządzanie procesem sprzedaży od strony operacyjnej tj.: przygotowywanie umów NDA według wzorów, tworzenie analiz i raportów sprzedaży, wprowadzanie danych do systemu oraz zapewnienie dokładności i terminowej obsługi podpisywanych umów i faktur
  • pomoc w planowaniu wydarzeń biznesowych i wyjazdów służbowych

Sprawdzisz się w tej roli, jeśli:

  • posiadasz minimum 6-miesięczne doświadczenie na podobnym stanowisku (administracja, sprzedaż, marketing)
  • lubisz mieć kontakt z ludźmi, a praca z klientem sprawia Ci przyjemność
  • Twoja naturalna zdolność do organizowania własnej pracy i “sprawiania, by rzeczy się działy” ułatwia Ci pilnowanie procesów, działanie w oparciu o priorytety i dotrzymywanie terminów
  • masz analityczny umysł i praktyczną wiedzę na temat narzędzi IT (mile widziany Pipedrive, Basecamp, pakiet MS Office)
  • jesteś osobą komunikatywną i swobodnie posługujesz się językiem angielskim (minimum B2) - angielski przyda Ci się do rozmów i pisania z zagranicznymi klientami
  • cechuje Cię zaangażowanie, determinacja i proaktywność - Twoja silna osobowość sprawia, że nie wahasz się sięgać po, to czego chcesz nawet jeśli wymaga to “ścigania” managerów :)

Dołączając do nas, możesz spodziewać się:

  • wynagrodzenia w przedziale 20 - 27 zł/h brutto (umowa zlecenie lub kontrakt B2B)
  • pracy w pełnym wymiarze godzin (40h w tygodniu) 
  • pakietu prywatnej opieki medycznej(Compensa) - w wersji podstawowej w pełni finansowanego przez firmę
  • elastycznego czasu pracy - siłownia przed pracą, kino o 17:00? Dla nas żaden problem, to Ty decydujesz, o której zaczynasz i kończysz 
  • pracy zdalnej - obecnie w 100%, a później na pewno 1 dzień w tygodniu (Ty wybierasz który) 
  • narzędzi, jakich potrzebujesz - dostaniesz komputer (Mac’a lub Windows’a) oraz służbowy telefon
  • otwartości i przestrzeni do wyrażania własnego zdania i wdrażania pomysłów - zarówno w zespole jak i w Zarządzie. Na co dzień będziesz mieć kontakt z COO i CEO, więc jeśli masz wystarczająco dobre argumenty i konkretny plan, za którego wdrożenie weźmiesz odpowiedzialność - działaj śmiało
  • możliwości rozwoju - zdobędziesz wiedzę na temat branży IT i praktyczne doświadczenie z zakresu biznesowej obsługi klienta
  • pozytywnej atmosfery, którą tworzy nasz super zespół - mili i otwarci na innych ludzie, chętni do pomocy, zaangażowani w to, co robią, budujący relacje w oparciu o wzajemny szacunek i poczucie humoru :-) 
  • świetnie zlokalizowanego biura przy pętli Krowodrza Górka (9 minut od centrum miasta), w którym wypijesz porządne espresso i co tydzień zjesz świeże owoce
  • imprez integracyjnych (mamy za sobą już kilka seansów planszówek, grille i gokarty) oraz spontanicznych atrakcji typu pizza day, torty i ciacha-niespodzianki