Pracodawca:
Meta International
Opis stanowiska:
Poszukujemy doświadczonego i otwartego pracownika, który będzie odpowiedzialny za profesjonalną obsługę gości hotelowych. Kandydat idealny na to stanowisko to taki, który będzie posiadał doskonałe umiejętności organizacyjne, lubi pracę z ludźmi ale także będzie znał branżę hotelarską.
Zadania:
- profesjonalna obsługa indywidualnych i grupowych Gości hotelu,
- przyjmowanie rezerwacji,
- odbieranie telefonów,
- odpisywanie na zapytania,
- meldowanie, wymeldowanie i rozliczanie pobytu Gości,
- wystawianie faktur.
Wymagania:
- doświadczenie w pracy na recepcji w Hotelu,
- dokładność, sumienność, rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań,
- wysoka kultura osobista i umiejętności pracy w zespole,
- umiejętności sprzedażowe (dla osób bez doświadczenia możliwości przyuczenia),
- znajomości języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym,
- dyspozycyjność,
- mile widziane wykształcenie kierunkowe.
Oferujemy:
- atrakcyjne i stabilne warunki zatrudnienia + dodatkową prowizję zależną od wysokości dokonanych rezerwacji,
- pracę w systemie dwuzmianowym (7-19, 19-7),
- możliwość rozwoju zawodowego,
- pracę w rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku hotelarskim,
- zniżki na produkty i usługi hotelowe.
O pracodawcy:
Hotel Meta to nowoczesny, czterogwiazdkowy obiekt położony w popularnym ośrodku narciarskim Szczyrk.
W obiekcie kładzie się szczególny nacisk na zadowolenie gości oraz dbałość o wysokie standardy świadczonych usług.
Zespół pracowników jest dobrze zorganizowany, a zadania są jasno określone, co sprzyja efektywnej współpracy oraz podnoszeniu jakości obsługi.