Monitorowanie i kontrola kolejki połączeń oraz przerw na kanałach obsługi klienta,
Weryfikacja grafików oraz obecności/nieobecności pracowników,
Analiza, modyfikacja oraz optymalizacja grafików zgodnie z potrzebami projektu,
Planowanie oraz wprowadzanie dziennych aktywności/wydarzeń (np. treningi, spotkania, coaching, nadgodziny, itp.) w programie Nice IEX WFM we współpracy z trenerami, działem jakości oraz operacją,
Sporządzanie, monitorowanie, aktualizowanie i raportowanie wyników projektu, np. odchylenia grafikowe, nadgodziny, produktywność, itp.,
Uczestniczenie w spotkaniach dotyczących grafiku i działań strategicznych oraz przedstawianie szczegółowych danych, niezbędnych do planowania,
Bieżąca współpraca z operacją i działem HR.
Czego oczekujemy:
Dobrej znajomości języka angielskiego (B2) oraz języka polskiego,
Dobrej znajomości funkcji arkusza Excel,
Podstawowej znajomości polskiego prawa pracy,
Znajomość Nice IEX będzie dodatkowym atutem,
Umiejętności pracy pod presją czasu i podejmowania samodzielnych decyzji.
To oferujemy:
Umowę o pracę (lub inną formę współpracy według preferencji),
Rozwój (wewnętrzne procesy wymiany wiedzy i doświadczeń, budżet szkoleniowy),
Świetnych graczy zespołowych – współpraca, wzajemna pomoc, wymiana wiedzy i doświadczeń – to nasza codzienność!
Współpracę opartą na zaufaniu i profesjonalizmie, imprezy i wyjazdy firmowe, pakiet medyczny i sportowy i wiele innych,
Kariera w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie oraz możliwość udziału w rekrutacjach wewnętrznych.
Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies.