Okres wakacyjny to świetny czas na poszerzenie bądź zdobycie pierwszych doświadczeń zawodowych!
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, otwartą na nowe wyzwania, chętną do nauki to stanowisko TELEFONICZNY DORADCA KLIENTA czeka właśnie na CIEBIE!
Twoje zadania na projekcie:
- obsługa klienta zgodna ze standardami projektu,
- udzielanie kompleksowych odpowiedzi dot. zwrotów/reklamacji/akcji promocyjnych itp.,
- formy kontaktu: połączenia przychodzące/wychodzące/obsługa zgłoszeń e-mail.
Nasze oczekiwania:
- status studenta,
- możliwość udziału w szkoleniu 12-14.07 w godz. 9-15 w formie stacjonarnej,
- minimalny okres współpracy: 3 mc,
- dyspozycyjność tygodniowa (pon-sob) min. 30 godzin,
- komunikatywność, szybkość przyswajania wiedzy, rzetelność i dokładność.
Nasza oferta:
- wynagrodzenie podstawowe + system motywacyjny,
- elastyczny grafik, układany z tygodnia na tydzień,
- pakiet wdrożeniowy,
- stałe wsparcie przełożonego i zespołu,
- pracę w przyjaznej atmosferze,
- biuro w centrum Wrocławia.
Nie czekaj, wyślij nam swoją aplikację!