Będziesz tworzyć pozytywny wizerunek firmy i mieć wpływ na satysfakcję naszych klientów. Korzystając z telefonu, e-maila i chatu pomożesz użytkownikom portalu. Odpowiesz na ich pytania oraz opowiesz o naszych usługach. Poinformujesz ich o nowych funkcjonalnościach i przeprowadzisz przez procesy związane z rejestracją. Nie martw się, jeśli nie lubisz sprzedawać — nasz dział Customer Care ma charakter obsługowy. Jeśli chcesz aktywnie pozyskiwać klientów, lepszym wyborem będzie Dział Sprzedaży.
W tym dziale na pewno przyda się znajomość co najmniej jednego języka obcego — preferujemy język angielski. Doceniamy komunikatywność i zdolności wczucia się w sytuację klienta. Nieodzowna będzie umiejętność pisania poprawnych językowo wiadomości. Praca w tym dziale odbywa się w systemie zmianowym. Dla Ciebie to szansa na łatwiejsze połączenie nauki z obowiązkami zawodowymi.