Oferujemy:
- wynagrodzenie na zasadzie umowy zlecenia 17,55 PLN brutto
- dofinansowanie posiłków 190 PLN/m-ce
- raz w tygodniu świeże owoce, zajęcia z zdrowego kręgosłupa, lunch z językiem angielskim
- przyjazną atmosferę pracy w profesjonalnym, dynamicznym zespole w międzynarodowym koncernie
- pracę w firmie, która w 2018 roku zajęła 1 miejsce w ankiecie Great Place To Work
Do Twoich zadań będzie należało m.in.:
- obsługa i zarządzanie procesem odpowiedzi do organów administracji państwowej polskiej i zagranicznej na przydzielonym portfelu zapytań
- obsługa wypowiedzeń OC, współpraca z Towarzystwami Ubezpieczeniowymi
- wsparcie zespołu w bieżącej pracy operacyjnej w Dziale
Wymagania:
- student/ka dowolnego kierunku
- komunikatywna znajomość języka angielskiego
- umiejętność pracy w zespole, zaangażowanie, chęć zdobycia doświadczenia w dziale obsługi Klienta
- zdolności zarządzania czasem i przydzielonymi zadaniami
- umiejętność obsługi komputera: pakiet Microsoft Office (Word, Excel)
Mile widziana:
- Doświadczenie w obsłudze Klienta
- wysoka kultura osobista
- komunikatywność, inicjatywa, umiejętność podejmowania decyzji