Do Twoich zadań należeć będzie:
- uzupełnianie bazy komputerowej floty samochodowej,
- współpraca z dostawcami usług CFM (Car Fleet Management),
- wsparcie użytkowników samochodów służbowych,
- opieka nad polisami ubezpieczenia samochodów, wysyłanie certyfikatów ubezpieczenia OC do Użytkowników,
- weryfikacja, opis i kontrola faktur wystawianych przez firmy wynajmujące samochody służbowe,
- obsługa miejsc parkingowych w obrębie siedziby firmy,
- koordynacja wydań, zamian i zwrotów samochodów służbowych,
- przygotowanie samochodów do zwrotu po okresie najmu.
Wymagania:
Od kandydatów oczekujemy:
- wykształcenia na kierunku logistyka, transport i pokrewne min. 3 rok
- mile widziana znajomość budowy samochodów osobowych oraz zainteresowanie obszarem floty
- komunikatywności oraz dobrej organizacji pracy.
Oferujemy:
Kandydatom spełniającym nasze oczekiwania oferujemy:
- PŁATNE PRAKTYKI
- możliwość zdobycia doświadczenia oraz rozwój w strukturze naszej organizacji,
- opiekę medyczną w prywatnych placówkach medycznych
- pracę w przyjaznym i zaangażowanym zespole.