Pracownik Zespołu Help Desk

Praca
Kraków
nie podano

Pracownik Biurowy Działu Obsługi Ruchu Turystycznego | Help Desk

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:

  • koordynowanie wycieczek lokalnych z poziomu biura organizowanych do Muzeum Auschwitz-Birkenau oraz Kopalni Soli w Wieliczce,
  • bieżące wsparcie telefoniczne Pilotów Wycieczek oraz Kierowców,
  • kontakt z klientem - udzielanie odpowiedzi na zapytania odnoszące się do organizowanej wycieczki,
  • prowadzenie dokumentacji finansowej,
  • utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami oraz partnerami biznesowymi,
  • kontakt i współpraca z innymi działami firmy.

Od kandydatów oczekujemy:

  • statusu studenta (mile widziani studenci turystyki i rekreacji oraz kierunków pokrewnych),
  • dobrej znajomości języka angielskiego,
  • umiejętności bardzo dobrej organizacji czasu pracy, 
  • gotowości do podjęcia pracy wymiarze 100-120 godzin miesięcznie,
  • chęć podjęcia długoterminowej współpracy.

Oferujemy: 

  • elastyczny grafik (praca w charakterze zmianowym, również w wybrane weekendy)
  • indywidualny program wdrożenia do organizacji,
  • codzienną pracę z językiem angielskim. 


Aplikuj teraz
Twoja przeglądarka jest przestarzała!

Zaktualizuj swoją przeglądarkę, aby poprawnie wyświetlić tę stronę. Zaktualizuj przeglądarkę już teraz

×