Pracownik Biurowy Działu Obsługi Ruchu Turystycznego | Help Desk
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
- koordynowanie wycieczek lokalnych z poziomu biura organizowanych do Muzeum Auschwitz-Birkenau oraz Kopalni Soli w Wieliczce,
- bieżące wsparcie telefoniczne Pilotów Wycieczek oraz Kierowców,
- kontakt z klientem - udzielanie odpowiedzi na zapytania odnoszące się do organizowanej wycieczki,
- prowadzenie dokumentacji finansowej,
- utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami oraz partnerami biznesowymi,
- kontakt i współpraca z innymi działami firmy.
Od kandydatów oczekujemy:
- statusu studenta (mile widziani studenci turystyki i rekreacji oraz kierunków pokrewnych),
- dobrej znajomości języka angielskiego,
- umiejętności bardzo dobrej organizacji czasu pracy,
- gotowości do podjęcia pracy wymiarze 100-120 godzin miesięcznie,
- chęć podjęcia długoterminowej współpracy.
Oferujemy:
- elastyczny grafik (praca w charakterze zmianowym, również w wybrane weekendy)
- indywidualny program wdrożenia do organizacji,
- codzienną pracę z językiem angielskim.