Pracodawca:
Fiberlink
Zadania:
- Pierwsza linia wsparcia telefonicznego i mailowego
- Zarządzanie zgłoszonymi problemami (przyjmowanie, rejestrowanie, rozwiązywanie)
- Eskalowanie trudniejszych problemów na dalsze linie wsparcia technicznego
Wymagania:
- Podstawowa znajomość sieci komputerowych
- Zainteresowanie technologiami LAN, WiFi, FTTH
- Znajomość systemów z rodziny Windows
- Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
- Komunikatywność, doświadczenie w kontakcie z klientem
- Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowych atutem
Oferujemy:
- Bezpłatne korzystanie z naszych usług
- Pakiet medyczny LUXMED
- Dostęp do platformy językowej
- Dofinansowanie do szkoleń i kursów
- Wyjazdy integracyjne i imprezy firmowe
O pracodawcy:
Firma XYZ należy do czołowych przedsiębiorstw telekomunikacyjnych w województwie małopolskim, oferując swoje usługi zarówno dla firm, instytucji, jak i klientów indywidualnych. Dzięki realizacji bieżących projektów, ma szansę stać się wiodącym operatorem, który proponuje usługi oparte na **nowoczesnej technologii światłowodowej**.
W związku z dynamicznym rozwojem, firma XYZ poszukuje wykwalifikowanych pracowników, którzy przyczynią się do dalszego umacniania jej pozycji na rynku telekomunikacyjnym.