Aplikuj.pl
Wieliczka Nie podano

Pracownik Wsparcia Technicznego (Helpdesk IT) Wieliczka

Aplikuj.pl Wieliczka
Nie podano
Praca
Umowa o pracę

Pracodawca:

Fiberlink

Zadania:

  • Pierwsza linia wsparcia telefonicznego i mailowego
  • Zarządzanie zgłoszonymi problemami (przyjmowanie, rejestrowanie, rozwiązywanie)
  • Eskalowanie trudniejszych problemów na dalsze linie wsparcia technicznego

Wymagania:

  • Podstawowa znajomość sieci komputerowych
  • Zainteresowanie technologiami LAN, WiFi, FTTH
  • Znajomość systemów z rodziny Windows
  • Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
  • Komunikatywność, doświadczenie w kontakcie z klientem
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowych atutem

Oferujemy:

  • Bezpłatne korzystanie z naszych usług
  • Pakiet medyczny LUXMED
  • Dostęp do platformy językowej
  • Dofinansowanie do szkoleń i kursów
  • Wyjazdy integracyjne i imprezy firmowe

O pracodawcy:

Firma XYZ należy do czołowych przedsiębiorstw telekomunikacyjnych w województwie małopolskim, oferując swoje usługi zarówno dla firm, instytucji, jak i klientów indywidualnych. Dzięki realizacji bieżących projektów, ma szansę stać się wiodącym operatorem, który proponuje usługi oparte na **nowoczesnej technologii światłowodowej**.

W związku z dynamicznym rozwojem, firma XYZ poszukuje wykwalifikowanych pracowników, którzy przyczynią się do dalszego umacniania jej pozycji na rynku telekomunikacyjnym.

Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies.
Polityka cookies | Polityka prywatności | Zamknij