Pracownik punktu obsługi klienta InfoDworzec

Ta oferta pracy jest nieaktualna od 26 października 2019. Sprawdź aktualne oferty.
Praca
Wrocław
nie podano


Zakres czynności:

  • bieżąca obsługa pasażerów i klientów dworca w zakresie udzielania informacji na temat: odjazdów
  • i przyjazdów pociągów, potencjalnej ceny połączeń, warunków odbycia najszybszej i najtańszej podróży i opóźnień pociągów
  • udzielanie szczegółowych informacji na temat dworca, jego topografii, dostępnych usług oraz najbliższego otoczenia dworca
  • udzielanie informacji dotyczących topografii miasta, informowanie o możliwościach komunikacyjnych, atrakcjach turystycznych, wydarzeniach kulturalnych
  • przyjmowanie zapytań, wniosków, opinii i skarg klientów
  • pomoc osobom z niepełnosprawnością lub o ograniczonej sprawności ruchowej
  • reagowanie w sytuacjach nagłego obniżenia jakości świadczonych klientom usług oraz zauważenia zaistniałych lub potencjalnych zagrożeń
  • monitorowanie poprawności i zgłaszanie nieprawidłowości w zakresie informacji pasażerskiej, publikowanie na stacji plakatowych rozkładów jazdy pociągów, regulaminów i innych materiałów informacyjnych
  • zgłaszanie ujawnionych usterek i awarii technicznych elementów stacji zarządzanych przez PKP S.A. do odpowiednich serwisów, monitorowanie czystości stacji oraz dbałość o prawidłowe funkcjonowanie i estetykę punktu InfoDworzec

Wymagania:

  • wykształcenie minimum średnie
  • biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie (warunek konieczny)
  • znajomość języka angielskiego na poziomie minimum średnio zaawansowanym, pozwalającym na swobodną konwersację na tematy związane z codziennymi problemami pasażerów (przynajmniej poziom B1) - warunek konieczny
  • mile widziana znajomość innych języków obcych
  • nastawienie na wysoką jakość, szybkość i skuteczność obsługi
  • dużym plusem będzie doświadczenie w obsłudze klienta (praca w handlu, w punktach obsługi klienta)
  • umiejętność szybkiego wyszukiwania potrzebnych informacji i komunikatywność
  • umiejętność rozwiazywania problemów pod presją czasu oraz łagodzenia sytuacji konfliktowych
  • proaktywność, zaangażowanie i cierpliwość
  • wysoka kultura osobista oraz nastawienie na pomoc klientom
  • dobra znajomość MS Office oraz umiejętność obsługi urządzeń biurowych

Oferujemy:

  • umowę zlecenie
  • elastyczne godziny pracy: od poniedziałku do niedzieli oraz w dni ustawowo wolne od pracy - praca na podstawie grafiku uzgadnianego przez cały zespół
  • możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w stabilnej firmie z bogatymi tradycjami
  • atrakcyjne wynagrodzenie i niezbędne narzędzia pracy


Prosimy aplikować przez poniższe linki:

•Warszawa: https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Pracownik-punktu-obslugi-klienta-InfoDworzec/8046-6473-92-1e3-606.html

•Wrocław: https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Pracownik-punktu-obslugi-klienta-InfoDworzec/8044-6471-92-1e3-606.html

•Gdańsk: https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Pracownik-punktu-obslugi-klienta-InfoDworzec/8049-6476-92-1e3-606.html

•Gdynia: https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Pracownik-punktu-obslugi-klienta-InfoDworzec/8048-6475-92-1e3-606.html

•Poznań: https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Pracownik-punktu-obslugi-klienta-InfoDworzec/8043-6470-92-1e3-606.html

•Kraków: https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Pracownik-punktu-obslugi-klienta-InfoDworzec/8290-6707-92-1e3-606.html

•Bydgoszcz: https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Pracownik-punktu-obslugi-klienta-InfoDworzec/8284-6701-92-1e3-606.html

•Łódź: https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Pracownik-punktu-obslugi-klienta-InfoDworzec/8282-6699-92-1e3-606.html

•Katowice:https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Pracownik-punktu-obslugi-klienta-InfoDworzec/8283-6700-92-1e3-606.html

Twoja przeglądarka jest przestarzała!

Zaktualizuj swoją przeglądarkę, aby poprawnie wyświetlić tę stronę. Zaktualizuj przeglądarkę już teraz

×