Zakres czynności:
- bieżąca obsługa pasażerów i klientów dworca w zakresie udzielania informacji na temat: odjazdów
 - i przyjazdów pociągów, potencjalnej ceny połączeń, warunków odbycia najszybszej i najtańszej podróży i opóźnień pociągów
 - udzielanie szczegółowych informacji na temat dworca, jego topografii, dostępnych usług oraz najbliższego otoczenia dworca
 - udzielanie informacji dotyczących topografii miasta, informowanie o możliwościach komunikacyjnych, atrakcjach turystycznych, wydarzeniach kulturalnych
 - przyjmowanie zapytań, wniosków, opinii i skarg klientów
 - pomoc osobom z niepełnosprawnością lub o ograniczonej sprawności ruchowej
 - reagowanie w sytuacjach nagłego obniżenia jakości świadczonych klientom usług oraz zauważenia zaistniałych lub potencjalnych zagrożeń
 - monitorowanie poprawności i zgłaszanie nieprawidłowości w zakresie informacji pasażerskiej, publikowanie na stacji plakatowych rozkładów jazdy pociągów, regulaminów i innych materiałów informacyjnych
 - zgłaszanie ujawnionych usterek i awarii technicznych elementów stacji zarządzanych przez PKP S.A. do odpowiednich serwisów, monitorowanie czystości stacji oraz dbałość o prawidłowe funkcjonowanie i estetykę punktu InfoDworzec
 
Wymagania:
- wykształcenie minimum średnie
 - biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie (warunek konieczny)
 - znajomość języka angielskiego na poziomie minimum średnio zaawansowanym, pozwalającym na swobodną konwersację na tematy związane z codziennymi problemami pasażerów (przynajmniej poziom B1) - warunek konieczny
 - mile widziana znajomość innych języków obcych
 - nastawienie na wysoką jakość, szybkość i skuteczność obsługi
 - dużym plusem będzie doświadczenie w obsłudze klienta (praca w handlu, w punktach obsługi klienta)
 - umiejętność szybkiego wyszukiwania potrzebnych informacji i komunikatywność
 - umiejętność rozwiazywania problemów pod presją czasu oraz łagodzenia sytuacji konfliktowych
 - proaktywność, zaangażowanie i cierpliwość
 - wysoka kultura osobista oraz nastawienie na pomoc klientom
 - dobra znajomość MS Office oraz umiejętność obsługi urządzeń biurowych
 
Oferujemy:
- umowę zlecenie
 - elastyczne godziny pracy: od poniedziałku do niedzieli oraz w dni ustawowo wolne od pracy - praca na podstawie grafiku uzgadnianego przez cały zespół
 - możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w stabilnej firmie z bogatymi tradycjami
 - atrakcyjne wynagrodzenie i niezbędne narzędzia pracy
 
Prosimy aplikować przez poniższe linki:
•Warszawa: https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Pracownik-punktu-obslugi-klienta-InfoDworzec/8046-6473-92-1e3-606.html
•Wrocław: https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Pracownik-punktu-obslugi-klienta-InfoDworzec/8044-6471-92-1e3-606.html
•Gdańsk: https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Pracownik-punktu-obslugi-klienta-InfoDworzec/8049-6476-92-1e3-606.html
•Gdynia: https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Pracownik-punktu-obslugi-klienta-InfoDworzec/8048-6475-92-1e3-606.html
•Poznań: https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Pracownik-punktu-obslugi-klienta-InfoDworzec/8043-6470-92-1e3-606.html
•Kraków: https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Pracownik-punktu-obslugi-klienta-InfoDworzec/8290-6707-92-1e3-606.html
•Bydgoszcz: https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Pracownik-punktu-obslugi-klienta-InfoDworzec/8284-6701-92-1e3-606.html
•Łódź: https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Pracownik-punktu-obslugi-klienta-InfoDworzec/8282-6699-92-1e3-606.html
•Katowice:https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Pracownik-punktu-obslugi-klienta-InfoDworzec/8283-6700-92-1e3-606.html