Pracodawca:
Synevo Sp. z o.o. - Medicover
Zadania:
- Obsługa Pacjentów w Punkcie Pobrań;
- Wykonywanie czynności medycznych w zakresie działania Punktu Pobrań;
- Prowadzenie dokumentacji medycznej zgodnie ze standardami Punktu Pobrań;
- Obsługa kasy fiskalnej i systemu komputerowego do obsługi Pacjentów.
Wymagania:
- Wykształcenie kierunkowe (pielęgniarstwo, położnictwo, ratownictwo medyczne, opiekun medyczny, technik analityki medycznej);
- Czynne prawo wykonywania zawodu (w przypadku Opiekuna Medycznego kwalifikacja MED.14);
- Aktualne zaświadczenie o niekaralności;
- Znajomość procedur medycznych;
- Doświadczenie zawodowe w pobieraniu materiału biologicznego do badań u dorosłych i dzieci;
- Orientacja na Pacjenta i jego potrzeby;
- Umiejętność obsługi pakietu MS Office;
- Mobilność;
- Dużo pozytywnej energii.
Oferujemy:
- Zatrudnienie w ramach umowy zlecenia;
- Pracę w systemie jednozmianowym;
- Miesięczny system premiowy;
- Inicjatywy i konkursy dla pracowników, dni tematyczne (np. Dzień Popcornu, Dzień Pizzy, Tłusty Czwartek i wiele innych);
- Program Poleceń Pracowniczych z nagrodami finansowymi;
- Pracę w komfortowej i bezpiecznej przestrzeni;
- Miejsce pracy: Gdynia, ulica: Generała Józefa Bema 16.
O pracodawcy:
**Synevo Sp. z o.o.** to ogólnopolska sieć Laboratoriów Medycznych, która funkcjonuje w ramach grupy Medicover, działającej w obszarze ochrony zdrowia na terenie Europy Środkowo-Wschodniej. Firma jest obecna na rynku polskim od 2005 roku i koncentruje się na stałym rozwoju, zarówno w zakresie analityki laboratoryjnej, jak i sieci Punktów Pobrań.
**Synevo** świadczy kompleksowe usługi w dziedzinie ogólnej oraz specjalistycznej diagnostyki laboratoryjnej. Oferta obejmuje zakres badań, począwszy od podstawowych analiz diagnostycznych, poprzez badania genetyczne, immunologiczne i hormonalne, aż po projekty zaawansowanych badań klinicznych.
W działalności firmy istotnym elementem jest troska o zdrowie Pacjenta oraz dbałość o jakość świadczonych usług na każdym etapie obsługi. **Synevo** dąży do zapewnienia wysokich standardów, co wpisuje się w ich strategię związaną z obsługą klienta oraz innowacjami w dziedzinie diagnostyki.