Carolina Logistics
Gdańsk Transport / Spedycja / Logistyka
Ta oferta pracy jest nieaktualna od 30 października 2022. Zobacz aktualne

Pracownik działu spedycji USA (bez doświadczenia)

Rekrutacja zdalna
Carolina Logistics Gdańsk
6500 - 7500zł
Praca
Umowa B2B

Superior Logistics to innowacyjna firma, działająca w branży logistycznej. Aktywnie rozwijamy się na polskim rynku. Współpracujemy z amerykańskimi firmami logistycznymi, których kluczowym partnerem jest Superior Transportation. Silne relacje międzynarodowe umożliwiają otrzymanie ofert współpracy nie tylko z Superior Logistics, ale również od naszych firm partnerskich.

Świadczymy usługi logistyczne w pełnym wymiarze. Specjalizujemy się w przewozach pilnych, zapewniając najlepsze rozwiązania logistyczne. Nasz zespół profesjonalistów buduje wiarygodne i rzetelne relacje partnerskie z klientami, zatrudnia kierowców, organizuje i kontroluje proces transportu oraz tworzy niezawodne łańcuchy dostaw. Głównym priorytetem firmy jest bezpieczna i terminowa dostawa ładunku każdego naszego klienta.

Główną wartością Superior Logistics są nasi pracownicy- ludzie, którzy prowadzą firmę do sukcesu. Chętnie inwestujemy w rozwój zawodowy naszych pracowników, dlatego zorganizowaliśmy bezpłatne szkolenia, które pomogą wszystkim zainteresowanym poznać podstawy logistyki i zdobyć umiejętności niezbędne do pracy. Przychodząc do nas bez doświadczenia, możesz zostać dyspozytorem, kierownikiem obsługi klienta czy przedstawicielem handlowym.

Superior Logistics to firma o silnej kulturze organizacyjnej, która stawia na wartości duchowe, kulturowe i rodzinne. Wzajemny szacunek, zrozumienie i zaufanie tworzą wyjątkową atmosferę, dzięki czemu biuro jest miejscem, do którego nasi pracownicy chcą wracać każdego dnia.

Zakres obowiązków:

  • Nadzórnad procesem wysyłki ładunków
  • Koordynowanie kierowców ciężarówek podczas podróży
  • Prowadzenie komunikacji z klientami na bieżąco
  • Rozwiązywanie problemów pojawiających się w trakcie podróży

Aplikuj jeśli:

  • Nie masz doświadczenia, ale chcesz go zdobyć
  • Maszznajomość języka Angielskiego na poziomie min. B2
  • Wielozadaniowość nie stanowi dla ciebie problemu
  • Jesteś stanowczy oraz pragniesz rozwoju
  • Jeżeli masz doświadczenie w pracy albo mieszkałeś w UK - będzie to dla nas ogromnym atutem

Oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie (stałe plus prowizja)
  • Szkoleniaw obszarze procesówspedycyjnych oraz transportu
  • Realna możliwość rozwoju zawodowego (do stanowiska “Team leader” - „Manager”)
  • Zatrudnienie w oparciu o B2B
  • Godziny pracy według rynku amerykańskiego – 14:00-00:001 h przerwy
  • Szkoła języka angielskiego oraz sesje coachingowe w celu poprawy wyników pracy
  • Możliwość wykorzystywania języków obcych w codziennej pracy
  • Premia za polecenie pracownika
  • System wdrożenia pod skrzydłami osób z dużym doświadczeniem zawodowym
  • Pracę w międzynarodowym środowisku
  • Wygodna lokalizacja(obok stacji SKM)
  • Świetną atmosferę w dynamicznym międzynarodowym zespole
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Integracja zespołowa (firmowa drużyna sportowa, spotkania okolicznościowe)
  • Świąteczne paczki
  • Parkingdla Pracowników
  • Pizza Days
  • Bardzo dobrą atmosferę pracy i smaczna kawa na co dzień :)

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Podobne oferty

Przedstawiciel handlowy – Tipper
Customer Support Specialist with Italian - work at home
Customer Operations Specialist
Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies.
Polityka cookies | Polityka prywatności | Zamknij