Praca biurowa w dziale monitoringu
Wsparcie w codziennych pracach biurowych,
utrzymywanie kontaktu z oddziałami firmy,
przygotowywanie raportów i sprawozdań,
praca przed komputerem - monitorowanie procesów i efektywności,
szybka i dokładna realizacja zadań,
kontrola efektów pracy, wyłapywanie błędów i uchybień.
orzeczenie o niepełnosprawności - warunek konieczny,
wykształcenie minimum średnie,
samodzielność w działaniu,
umiejętność pracy w zespole,
operatywność i zorganizowanie,
dyspozycyjność (praca zgodna z grafikiem),
Umowę o pracę na pełen etat,
atrakcyjne wynagrodzenie,
praca w systemie zmianowym w godzinach otwarcia sklepu,
stabilne zatrudnienie firmie o ugruntowanej pozycji i możliwości awansu wewnętrznego,
szkolenie wdrażające i wsparcie zespołu,
Merkury Market to sieć sklepów specjalizująca się w dystrybucji artykułów wyposażenia wnętrz oraz materiałów budowlanych. Aktualnie firma prowadzi 69 obiektów handlowych zlokalizowanych na terenie Polski, Słowacji, Czech i Chorwacji, a także 7 sklepów internetowych.
Firma charakteryzuje się międzynarodowym zasięgiem i dostrzega znaczenie zaangażowania pracowników, oferując im możliwości rozwoju zawodowego. Pracownicy mają szansę na podnoszenie swoich umiejętności oraz zdobywanie nowych kompetencji, co sprzyja ich rozwojowi w strukturze firmy.