Młodszy Specjalista Biura Obsługi Klienta to członek zespołu odpowiedzialnego za bieżący kontakt z klientami firmy, zarówno telefoniczny, mailowy, jak i bezpośredni. Dba on o pozytywne relacje, odpowiada na pytania, wspiera klientów w codziennych sprawach, rozwiązuje bieżące problemy i aktualizuje dane. Głównym narzędziem jego pracy jest komputer i dedykowana aplikacja, służąca do zarządzania danymi klientów i generowania dokumentów. Zespół pracuje na co dzień stacjonarne w biurze we Wrocławiu a 2-3 razy w roku ma 2-3 dniowe wyjazdy na eventy branżowe, gdzie pracuje przy stoisku firmowym.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- obsługę mailową i telefoniczną klientów,
- obsługę systemu CRM i aktualizację danych,
- przygotowywanie niezbędnych dokumentów,
- rozwiązywanie problemów,
- wsparcie kierownika w codziennych obowiązkach.
Od kandydatów oczekujemy:
- statusu studenta,
- logicznego myślenia,
- chęci do nauki i rozwoju,
- sumienności, dokładności i staranności,
- umiejętności organizacji pracy,
- dbałości o szczegóły, cierpliwości
- umiejętności obsługi komputera (pakiet MS Office, poczta e-mail),
- łatwości w nawiązywaniu kontaktów,
- gotowości do wyjazdów służbowych (2-3 w ciągu roku),
- pozytywnego nastawienia do świata.
Umiejętność gry w DART oraz BILARDA będzie atutem z racji rozgrywek firmowych ;)
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz premie za dobre wyniki.
- Umowę na okres próbny do (3mc), a po nim umowę na czas nieokreślony oraz podwyżkę wynagrodzenia plus premie i bonusy pozwalające znacząco je zwiększyć,
- Elastyczne godziny pracy,
- Prace w młodym, niedużym przyjaznym i pomocnym zespole w fajnej atmosferze,
- Wdrożenie i pełne wsparcie merytoryczne (nie oczekujemy, że jesteś specjalistą ale, że chcesz się uczyć i rozwijać),
- Szkolenia oraz poświecenie Ci indywidualnie czasu tak, aby Twoje wdrożenie w nowe tematy przebiegło szybko i sprawnie,
- Możliwość rozwoju finansowego i osobistego, zdobycie doświadczenia oraz nauki od najlepszych specjalistów w Polsce z tych obszarów,
- Otwartość na nowe pomysły i widoczny realny wpływ Twojej pracy na działanie firmy,
- Wyjazdy, imprezy firmowe,
- Luźna, przyjacielska atmosfera w pracy, przerwy w pracy na rozgrywki wewnątrzfirmowe w bilard, rzutki i piłkarzyki.
Firma koncentruje się na innowacyjnych rozwiązaniach dla przedsiębiorstw, oferując usługi w obszarach finansowym, prawnym, podatkowym oraz technologicznym. Świadczy doradztwo, pomagając klientom w optymalizacji dochodów oraz minimalizacji obciążeń podatkowych.
Współpraca z różnorodnymi instytucjami finansowymi, bankami, firmami leasingowymi, samorządami oraz organizacjami branżowymi stanowi istotny element jej działalności, co umożliwia wzbogacenie ofert o praktyczne i sprawdzone rozwiązania.
Motto firmy brzmi: "Praca, do której chce się chodzić". W związku z tym, stara się utrzymywać przyjazną atmosferę w miejscu pracy, co sprzyja zespołowej współpracy. W przerwach między zadaniami pracownicy mogą korzystać z możliwości relaksu, grając w bilard, rzutki oraz piłkarzyki, które znajdują się w biurze.