Oddział Contact Center we Wrocławiu poszukuje Kandydatów na stanowisko Pracownika Biura Obsługi Klienta w ramach prestiżowego projektu realizowanego dla sieci sklepów ogólnospożywczych.
Studiujesz, uczysz się? Chcesz łączyć studia z pracą w ramach elastycznego grafiku? Jesteś głodny nowego, a może pierwszego doświadczenia?
Czekamy właśnie na Ciebie!
W ramach współpracy będziesz odpowiedzialny za:
- telefoniczną obsługę klienta,
- procesowanie zgłoszeń mailowych,
- obsługę aplikacji wewnętrznych i zewnętrznych.
Nasze oczekiwania:
- mile widziany status studenta,
- dyspozycyjność do pracy min. 30 godzin w tygodniu,
- wysoka kultura osobista, rzetelność, odpowiedzialne podejście do pracy,
- dyspozycyjność na 3 dniowy pakiet wdrożeniowy.
Twoje zaangażowanie wynagradzamy:
- gwarantowanym wynagrodzeniem godzinowym,
- atrakcyjną premią uzależnioną od efektów Twojej pracy,
- pakietem szkoleń produktowych oraz z zakresu Obsługi Klienta udokumentowanych Certyfikatem,
- świetną atmosferą pracy w młodym zespole!
- elastycznym grafikiem:)
Wyślij nam swoją aplikację już dziś!