Pracodawca:
Manpower
Opis stanowiska:
Oferta dotyczy pracy tymczasowej.
Zadania:
- Przyjmowanie i ewidencjonowanie reklamacji
- Współpraca z innymi działami w zakresie rozpatrywania reklamacji
- Przygotowywanie pisemnych odpowiedzi na reklamacje klientów
- Przygotowywanie różnego rodzaju raportów
- Wsparcie zespołu zajmującego się procesem etykietowania
- Realizacja działań wynikających z wymagań ZSZ
Wymagania:
- Znajomość środowiska MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Teams)
- Dobra znajomość j. angielskiego (min. B2)
- Rozwinięte zdolności komunikacyjne, dobra organizacja pracy i systematyczność
- Umiejętność analitycznego myślenia i chęć podejmowania nowych wyzwań
- Mile widziane doświadczenie w podobnej roli i znajomość procesu reklamacji
- Mile widziana znajomość narzędzia SAP
Oferujemy:
- Zatrudnienie przez agencję Manpower
- Pierwsza umowa na okres próbny (3 mies.), po pozytywnym przejściu okresu próbnego przedłużenie na rok
- Przez pierwsze 3 mies. praca 100% z biura, następnie praca hybrydowa 3 dni z biura, 2 dni zdalnie
- Elastyczne godziny pracy – możliwość rozpoczęcia pracy w godzinach między 08:00 a 10:00
O pracodawcy:
Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku funkcjonuje od 2001 roku i obecnie posiada niemal 35 oddziałów w całym kraju. Jej celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości oraz pomoc w znalezieniu pracy, która odpowiada ich kwalifikacjom i doświadczeniu.
Kontakt z firmą jest bezpłatny; można zyskać profesjonalne doradztwo oraz dostęp do ofert pracy dopasowanych do indywidualnych potrzeb.