Witamy wszystkich zainteresowanych naszym ogłoszeniem! Specjalizujemy się w rekrutacji na stanowiska asystenckie. Znajdziemy dla Ciebie ofertę pracy, dostosowaną do Twoich kwalifikacji i doświadczenia!
Aktualnie dla firmy - Lidera na rynkach światowych rozwiązań elektroniki użytkowej z siedzibą w Warszawie,poszukujemy kandydatana stanowisko:
Pracownik administracyjno-biurowy
Zakres obowiązków:
- obsługa administracyjna biura (przygotowywanie umów, płatności, bieżące zakupy)
- prowadzenie administracji kadrowej (ewidencja urlopów, delegacji)
- zarządzanie przepływem informacji i obiegu dokumentów w firmie
- pomoc przy organizowaniu eventów i szkoleń
- koordynacja przepływu informacji i obiegu dokumentów w firmie
- bezpośredni kontakt mailowy i telefoniczny z klientami firmy
- współpraca z działem księgowości (wprowadzanie dokumentów do systemu Saldeo, przygotowywanie rozliczeń)
- wsparcie Zarządu w codziennych zadaniach
Wymagania:
- doświadczenie w pracy z dokumentami
- wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (min. B2),
- biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie
- bardzo dobra znajomość Microsoft Office
- bardzo dobra organizacja pracy własnej, wielozadaniowość
- samodzielność oraz proaktywność
- wysoka kultura osobista i zaangażowanie w powierzone obowiązki
Mile widziane:
- znajomość SMM (Facebook, Instagram, Linkedin)
- doświadczenie w pracy biurowej
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę zlecenie
- praca w godzinach 9:00-17:00
- wynagrodzenie od 3600 zł netto(w zależności od umowy i doświadczenia)
- szkolenia z oprogramowania biurowego
- możliwość pracy w systemie hybrydowym
- udział w projektach międzynarodowych
- onboarding i pełne wsparcie merytoryczne w pierwszych miesiącach pracy
Planowana data rozpoczęcia pracy:od zaraz
Miejsce wykonywania pracy:ul. Heliotropów 29, Wawer, Warszawa
Jak przebiega rekrutacja z Asystent.biz?
- I etap: Weryfikacja CV
- II etap: Kontakt telefoniczny
- III etap: Autoprezentacja w formie wideo (będzie dodatkowym atutem)
- IV etap: Rozmowa kwalifikacyjna online
- V etap: Rozmowa kwalifikacyjna stacjonarna
- VI etap: Zatrudnienie
O nas
Asystent.biz agencja rekrutacyjna o wąskiej specjalizacji.
Specjalizujemy się w rekrutacji na stanowiska asystenckie. Znajdziemy dla Ciebie ofertę pracy, dostosowaną do Twoich kwalifikacji i doświadczenia!
Na naszej platformie możesz stworzyć CV, a prosta aplikacja mobilna pomoże Ci nagrać autoprezentacje w formie wideo, do której link jest zintegrowany z plikiem klasycznego CV. Taka struktura pozwala przedstawić wyczerpujące informacje o sobie i zoptymalizować proces rekrutacyjny. Informacje o nowych ofertach pracy pojawią się bezpośrednio na telefonie, a proces rekrutacyjny jest tak prosty, na ile to możliwe.
Rejestracja i korzystanie z serwisu asystent.biz są całkowicie bezpłatne dla osób poszukujących pracy.