Poszukujemy energicznych i zaangażowanych osób na stanowisko: Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
dla renomowanej firmy z branży energetycznej.
Zakres obowiązków:
- Telefoniczny kontakt z Klientami
- Przedstawianie aktualnych ofert
- Doradztwo, negocjacje i dobór najlepszych rozwiązań dla Klientów
- Realizacja założonych celów sprzedażowych
Oczekujemy:
- Dostępności podczas wdrożenia (5 dni roboczych)
- Dyspozycyjności minimum 25 godzin tygodniowo oraz w co najmniej 1-2 soboty w miesiącu
- Doskonałej znajomości języka polskiego i dobrej dykcji
- Umiejętności prezentowania ofert zgodnie z potrzebami Klientów
- Informowania Klientów o nowych usługach i produktach
- Odpowiedzialnego podejścia do obowiązków
Oferujemy:
- Wynagrodzenie (wypłacane dwa razy w miesiącu):
27,70 zł brutto (netto dla osób uczących się do 26 rż) plus premie - Elastyczny grafik pracy
- Pracę w młodym i dynamicznym zespole
- Pełne wdrożenie przygotowujące do pracy
- Pracę w biurze zlokalizowanym w centrum Łodzi