CCIG to dynamiczna organizacja działająca w branży call i contact center, zespół ekspertów w dziedzinie efektywnej, wielokanałowej komunikacji między firmami a ich klientami - zarówno w sektorze B2C, jak i B2B. Obecnie dla jednego z naszych najważniejszych Klientów poszukujemy osób na stanowisko związane z obsługą infolinii sklepu internetowego na stanowisko:
Konsultant ds. obsługi Klienta
Twoje zadania:
- Obsługa połączeń przychodzących,
- Obsługa sklepu internetowego,
- Procesowanie zgłoszeń mailowych,
- Dbałość o pozytywną komunikację z Klientami,
- Aktywne rozwiązywanie problemów Klientów,
Nasze oczekiwania:
- Wykształcenie min. średnie
- Płynna znajomość języka polskiego, zarówno w mowie jak i piśmie
- Umiejętność obsługi pakietu MS Office, w szczególności programów WORD i EXCEL
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze Klienta,
- Postawa prokliencka, umiejętność budowania relacji,
- Znajomość języka angielskiego na podstawowym poziomie, mile widziany poziom
B2. - Komunikatywność, orientacja na Klienta, orientacja na wynik,
- Zaangażowanie i pozytywne podejście do realizacji zadań, sumienność,
- Wysoka kultura osobista.
Oferujemy:
- Atrakcyjną stawkę podstawową 28.10 zł brutto (obecnie obowiązuje podatek zerowy dla osób uczących się poniżej 26 rż)
- prowizje i atrakcyjne premie - za sukcesy
indywidualne i zespołowe, - Profesjonalne przygotowanie do realizacji zadań w ramach szkoleń i warsztatów,
- Codzienne wsparcie doświadczonego lidera i trenerów,
- Rozwój kompetencji miękkich, w tym kompetencji sprzedażowych,
- Możliwość awansu w strukturach firmy, zgodnie z ustalonymi ścieżkami karier,
- Korzyści -świeże owoce, konkursy, piłkarzyki, gry ps4,
- Pracę w centrum Łodzi
- Niezbędne narzędzia do pracy
- Możliwość pracy ze znajomymi - przyjdźcie do nas razem i polecajcie kolejne osoby!
Unique People Sp. z o.o., wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencje pracy tymczasowej, o nr. 15946, dla swojego Klienta CCIG Group prowadzi kompleksowy zakres usług rekrutacyjnych