SG Equipment Leasing Polska
Warszawa Finanse / Ekonomia
Ta oferta pracy jest nieaktualna od 10 grudnia 2021. Zobacz aktualne

Praca dla studenta w Dziale Customer Service

Rekrutacja zdalna
SG Equipment Leasing Polska Warszawa
3500zł
Praca, Praktyki, Staż
Umowa zlecenie

Societe Generale Equipment Leasing Polska Sp. z o.o.

Należymy do międzynarodowej grupy finansowej Societe Generale i jesteśmy częścią Societe Generale Equipment Finance, największej grupy leasingowej w Europie.

Z sukcesami działamy na polskim rynku od 24 lat. Finansujemy maszyny i urządzenia, środki transportu i technologie, oferując naszym klientom leasing, pożyczkę i inne rozwiązania finansowe.

Nasza przynależność do Grupy jest gwarancją bezpieczeństwa finansowego. Świadczymy usługi na najwyższym poziomie i wspieramy klientów ekspercką znajomością rynku krajowego, branż oraz zasad finansowania różnych grup aktywów.

Współpracujemy też z dostawcami, którzy oferują usługi w skali globalnej, dzięki czemu zapewniamy naszym klientom konkurencyjne transakcje. 

Posiadamy 4 oddziały w Polsce, z główną siedzibą w Warszawie.

Nasze wewnętrzne relacje opierają się na wzajemnym szacunku, tolerancji dla różnic indywidualnych, promowaniu dialogu i dzieleniu się wiedzą. Podobnie pracujemy z naszymi klientami. Pomagamy im w realizacji projektów, zwracając uwagę na wszelkie ryzyka z tym związane. Dbamy o przestrzeganie zasad przejrzystości, najwyższych standardów etycznych i rzetelności informacji.

Rekrutujemy tylko w oparciu o nasze wymagania i indywidualne zalety każdego kandydata. Rozwijamy umiejętności zawodowe pracowników i zwiększamy zakres ich odpowiedzialności, unikając wszelkiego rodzaju dyskryminacji.

Student w Dziale Customer Service

Miejsce pracy: Warszawa

 Poszukujemy studentów zaocznych do pracy w pełnym wymiarze godzin. Praca ma charakter stacjonarny. Jeżeli nie obawiasz się wyzwań i pracy na wysokich obrotach oraz nie masz oporu przed rozmową telefoniczną z klientem, zapraszamy do naszego zespołu, który liczy na Twoje wsparcie.

 Główne zadania na stanowisku

- obsługa klienta poprzez nowo utworzony Call Center oraz EBOK (elektroniczne biuro obsługi klienta)

- administracja dokumentami oraz danymi w wewnętrznych systemach informatycznych

- współpraca z pozostałymi działami firmy i klientami

- dbałość o najwyższą jakość obsługi naszych klientów

 Nasze wymagania

- status studenta zaocznego drugiego roku lub kolejnych roczników uczelni wyższej

-znajomość obsługi komputera (MS Office)

- łatwość w komunikowaniu się

- rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań i odpowiedzialność

 Dołączając do naszego zespołu możesz liczyć na:

-umowę zlecenie

-udział w onboardingu w pierwszych dniach pracy oraz szkoleniu z obsługi klienta

-pomoc i wsparcie od koleżanek i kolegów z działu

-atrakcyjną lokalizację biura z widokiem na Ogród Saski

Podobne oferty

Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies.
Polityka cookies | Polityka prywatności | Zamknij