Societe Generale Equipment Leasing Polska Sp. z o.o.
Należymy do międzynarodowej grupy finansowej Societe Generale i jesteśmy częścią Societe Generale Equipment Finance, największej grupy leasingowej w Europie.
Z sukcesami działamy na polskim rynku od 24 lat. Finansujemy maszyny i urządzenia, środki transportu i technologie, oferując naszym klientom leasing, pożyczkę i inne rozwiązania finansowe.
Nasza przynależność do Grupy jest gwarancją bezpieczeństwa finansowego. Świadczymy usługi na najwyższym poziomie i wspieramy klientów ekspercką znajomością rynku krajowego, branż oraz zasad finansowania różnych grup aktywów.
Współpracujemy też z dostawcami, którzy oferują usługi w skali globalnej, dzięki czemu zapewniamy naszym klientom konkurencyjne transakcje.
Posiadamy 4 oddziały w Polsce, z główną siedzibą w Warszawie.
Nasze wewnętrzne relacje opierają się na wzajemnym szacunku, tolerancji dla różnic indywidualnych, promowaniu dialogu i dzieleniu się wiedzą. Podobnie pracujemy z naszymi klientami. Pomagamy im w realizacji projektów, zwracając uwagę na wszelkie ryzyka z tym związane. Dbamy o przestrzeganie zasad przejrzystości, najwyższych standardów etycznych i rzetelności informacji.
Rekrutujemy tylko w oparciu o nasze wymagania i indywidualne zalety każdego kandydata. Rozwijamy umiejętności zawodowe pracowników i zwiększamy zakres ich odpowiedzialności, unikając wszelkiego rodzaju dyskryminacji.
Student w Dziale Customer Service
Miejsce pracy: Warszawa
Poszukujemy studentów zaocznych do pracy w pełnym wymiarze godzin. Praca ma charakter stacjonarny. Jeżeli nie obawiasz się wyzwań i pracy na wysokich obrotach oraz nie masz oporu przed rozmową telefoniczną z klientem, zapraszamy do naszego zespołu, który liczy na Twoje wsparcie.
Główne zadania na stanowisku
- obsługa klienta poprzez nowo utworzony Call Center oraz EBOK (elektroniczne biuro obsługi klienta)
- administracja dokumentami oraz danymi w wewnętrznych systemach informatycznych
- współpraca z pozostałymi działami firmy i klientami
- dbałość o najwyższą jakość obsługi naszych klientów
Nasze wymagania
- status studenta zaocznego drugiego roku lub kolejnych roczników uczelni wyższej
-znajomość obsługi komputera (MS Office)
- łatwość w komunikowaniu się
- rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań i odpowiedzialność
Dołączając do naszego zespołu możesz liczyć na:
-umowę zlecenie
-udział w onboardingu w pierwszych dniach pracy oraz szkoleniu z obsługi klienta
-pomoc i wsparcie od koleżanek i kolegów z działu
-atrakcyjną lokalizację biura z widokiem na Ogród Saski