Największe call center w Polsce poszukuje osób do roli:
Konsultanta ds. Obsługi Infolinii największego dostawcy artykułów dla dzieci.
Na projekcie będziesz odpowiedzialny za obsługę różnych kanałów komunikacji, w tym livechatu, wiadomości e-mailoraz połączeń przychodzących.
Twoje zadania będą obejmować udzielanie informacji dotyczących reklamacji oraz produktów, jak również doradztwo i pomoc w rozwiązywaniu problemów z przesyłkami.
Kluczowym elementem pracy będzie profesjonalna obsługa klienta, wsparcie i dbanie o satysfakcję klientów na każdym etapie kontaktu.
Mile widziane:
- Status ucznia/studenta,
- Angielski na poziomie min. B2
- Znajomość programu EXCEL,
- Doświadczenie w pracy w Obsłudze Klienta.
Wymagamy:
- Dyspozycyjności na pakiecie wdrożeniowym przygotowującym do pracy 8 dni,
- Dyspozycyjności do pracy min. 25h w tyg (można pracować na cały etat) grafik jest całkowicie elastyczny.
Oferujemy:
- Całkowicie elastyczny grafik (możliwość dopasowania do swoich zajęć) Projekt jest otwarty w godzinach 8-21 (pon-nd),
- Stawkę podstawową 28,10zł + premie za jakość obsługi Klienta,
- Biuro w centrum Łodzi,
- Pracę w młodym i pomocnym zespole,
- Konkursy w zespołach,
- Owocowe czwartki.
Zapraszamy do aplikacji!
Unique People Sp. z o.o., wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencje pracy tymczasowej, o nr. 15946, która prowadzi kompleksowy proces rekrutacji dla swojego klienta CCIG Group.